A Pazzótól drc-n át hozzám érkezett láncjáték keretében tíz napja írtam meg a Könyvek 5+n könyv című bejegyzésemet.

Ma az az öröm ért, hogy az akkor általam felkért új "játékosok" közül Kiki jelentkezett egy - szokás szerint szép és elgondolkodtató írással.  Első mondatai:

"Nos, olvastam egyáltalán?

Ki tudja. Bennem összekeverednek a betük, a sorok, azután ujra összállnak, és sokszor azt hiszem, de tényleg, hogy én találtam ki. Van úgy, hogy fél évszázaddal később."

Ami pedig a többieket illeti, az akkor felkértek közül elsőként w.m. írt olvasmányairól, - blogja jelenleg szünetel, de a bejegyzést visszavonta, mert nem szereti a láncjátékot, és csak miattam...  A második Solvere volo volt, ő - hál' istennek most is olvasható. Thomas éppen szünetelteti a blogírást... 

Szerző: rás  2009.01.14. 11:09 Szólj hozzá!

Címkék: blog kiki

A bejegyzés trackback címe:

https://ras2.blog.hu/api/trackback/id/tr954929006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása