Baromira nem értek egyet - de gyönyörű. Vannak ilyen dolgok. Szégyellem magam.

(A szélsőbalosoknál bóklásztam, az ő rádiójukon találtam a Velvet Underground-felvételt, de nekem Lou Reed arca is kellett. Jellemző. Rájuk is, rám is.)

Tényleg semmi okom nem volt ezt most iderakni (hát nem elég ok, hogy valami szép?), de ha már így alakult, akkor reciklálom egy több mint egyéves bejegyzésemet.

Szerző: rás  2010.02.02. 10:54 2 komment

Címkék: drog velvet underground

A bejegyzés trackback címe:

https://ras2.blog.hu/api/trackback/id/tr954929159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_51043 2010.02.02. 11:36:36

én is szeretem ezt a számot.

Andris 2010.02.04. 16:17:58

Nyilván a személyes tapasztalat teszi hitelessé. (egyébként nem játszik pontosan, de ez nem árt neki)
süti beállítások módosítása