Időnként jelzik egyes olvasóim, hogy nem tudják megnyitni a bejegyzésemet, mert vagy a saját gépük veszélyre figyelmezteti, vagy valamilyen agresszív reklám takarja el a bejegyzést. Én tök hülye vagyok a programokhoz, html-hez stb., de most az adminban megnéztem a bejegyzések HTML nézetét, és azt tapasztaltam, hogy minden bejegyzés után az általam írt szöveg után 3-20 sornyi egyéb kódolt betűhalmaz van. Elkezdtem kiirtani, de úgy látom, bővített formában újranőnek. Felmerült bennem, hogy a rendszergazda blog.hu tesz rá automatikusan valamit, de azt se tudom, hogy lehetne ezt kideríteni. Most persze ide kéne írnom, hogy mik azok a kódolt szövegek, amiket találok, de tartózkodom az esetleges vírusok továbbításától. (A gépemen egyébként természetesen van vírusvédelem, és tapasztalatom szerint megfelelően működik is.)

Azt kérem, hogy jelezzétek - vagy kommentben vagy a naposbudakukacgmailpontcom e-mailcímen -, ha ilyet tapasztaltok.

***

A fentiekkel kapcsolatban két tanács érkezett: a bejegyzés olvasását akadályozó, villódzó, nagy reklámot az oldal frissítésével vagy a "Szólj hozzá!" parancsra kattintva el lehet tüntetni.

Szerző: rás  2014.04.30. 10:35 Szólj hozzá!

Címkék: blog vírus

A bejegyzés trackback címe:

https://ras2.blog.hu/api/trackback/id/tr226099517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása