Hajlamos vagyok a nosztalgiára. Az imént hirtelen ötlettől vezettetve létrehoztam a blog oldalsávján egy cimkefelhőt; ijesztően és kezelhetetlenül sok tételt dobott ki a gép, ráadásul gyakran ugyanaz kis- és nagybetűvel is előfordul, feltehetőleg a néhai freeblogból történt importálás következtében. Találomra böngésztem benne, két bejegyzést néztem meg, a "Tétényiné", illetve a "25 színház" cimke nyomán. Érdekes így keresni, magam is meglepődtem, hogy mit találtam. (Ehhez persze szükséges már némi szenilitás is. - "Szenilis, vén fasz" - mondta időnként kedveskedve Máté, de ez most mellékszál, csak éppen eszembe jutott.) Szóval az első bejegyzés alig héthónapos, az utóbbi 2008-ban, még a Freeblogon született, és az importálás során elveszett a kommentelők neve, de a válaszaimból ez is kiderül. Jó szívvel ajánlom őket most is. (Meg valamennyit.)

Szerző: rás  2014.12.03. 23:59 2 komment

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://ras2.blog.hu/api/trackback/id/tr596955861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2014.12.04. 14:15:08

Azt inkább nem kérdezem meg, hogy mit mondott, ha nem kedveskedett? :-D
Nosztalgiázni amúgy jó, én nem szoktam.

rás · http://ras2.blog.hu 2014.12.04. 16:18:21

@EfPeti: :) Még fiatal vagy ahhoz, hogy nosztalgiázz, még előtted az élet. (Ezt akár fenyegetésnek is veheted.)
süti beállítások módosítása