Vízipisztolypárbajt vívtam és szkanderoztam a tizennégy éves Tibivel; tapadókorongos labdáztam (vagy hogy a francba hívják, amikor nem is a labdán, hanem egy ormótlan kesztyűn, amivel el kell kapni a filcborítású teniszlabdát van egy tapadókorong) a hatéves Lackóval; kő-papír-ollóztunk és fej-vagy írást játszottunk kisebb-nagyobb gyerekekkel; bemutatkozó "interjút" adtam Dzsenifernek, Vaninak és Tibinek, aztán fordítottunk, és én kérdeztem, hogyan képzelik az életüket tíz év múlva; és besegítettem utóbbit némileg felkészíteni egy hatodikos magyar nyelv-pótvizsgára, megpróbálván bevezetni a szófajok rejtelmeibe. A vízipisztolyozás sikeresebbnek tűnt...

Csörögön voltam.

Szerző: rás  2015.08.15. 23:13 Szólj hozzá!

Címkék: önkéntes munka Csörög

A bejegyzés trackback címe:

https://ras2.blog.hu/api/trackback/id/tr677709502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása