Weöres Sándor : Vonzás

Hosszú a virágfüzér,
kéztől kézig ér,
valamennyi kézen át
kezdettől végig ér.
Átléptünk a hegyen,
fogjátok a füzért
mindkét hegyoldalon.
Lejtünk a tengeren,
fogjátok a füzért
mindkét partoldalon.
Szállunk az égen át,
a csillagok között,
hosszú a virágfüzér
kéztől kézig ér,
valamennyi kézen át
kezdettől végig ér.

Ez volt az első vers, amit e-mailben küldtem neki, csaknem napra pontosan hét éve (a blogomon már korábban,  júliusban egy Radnótit, amit kommentben Kosztolányival viszonzott); aztán, jóval később, lettek a naponta küldött "hajnali versek" - kivéve, ha haragudtam rá és büntetni akartam. Mint egy évvel ezelőtt. A névnapjáról pedig szinte mindig megfeledkeztem, mert az én családom soha nem tart névnapot. Megsértődött.

Szombaton megtaláltam, felszedtem az első idei vadgesztenyét...

Szerző: rás  2015.09.21. 00:01 Szólj hozzá!

Címkék: vers névnap Weöres Sándor Máté

A bejegyzés trackback címe:

https://ras2.blog.hu/api/trackback/id/tr557801824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása