Az Astoriánál csatlakoztam fél 7-kor, és fél 9 után jöttem el a Kossuth térről. Az ember a szabad levegőn van, sétál - ad az egészségének. Mentálisan is: megint jó volt a soros - hehe: Soros - tüntetésen, jó volt látni a mellettem, körülöttem, VELEM demonstráló ezreket, s persze az ablakokból integetőket. Jó felfedezni a tömegben egykori diáktársat, kollégát, jó látni a nyakban ülő vagy zászlóval rohangáló négy-öt éves kölyköket. Sokféle ember, korra, külsőre, s nyilván belsőre - gondolkodásra, érdeklődésre. Ami összeköt bennünket ezeken a sétákon, az a szabadság - a szabad gondolat, a szabad élet igénye, s annak az egyre inkább formálódó igénye, hogy ez csak együtt menthető meg ezektől. Meg a mosoly, a jókedv.

Folytatás május 29-én, a civilekkel való szolidaritás jegyében, s aztán június 18-án, a ma Vágó Gábor által meghirdetett, egyelőre rejtélyes "Pikniken".

Szerző: rás  2017.05.21. 23:22 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ras2.blog.hu/api/trackback/id/tr612530897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egy nagyi 2017.05.21. 23:40:51

rás:általában nem vagyok irigy, de most irigyellek, mégpedig, hogy bizonyára nem fájnak a lábaid, hogy bírod a tömeget, és nem utolsó sorban a kamaszos hitedet. Sajnos engem megvert a sors azzal a tulajdonsággal, hogy mindennek a fonákját is látom.

rás · http://ras2.blog.hu 2017.05.21. 23:47:52

Hát, nehéz erre válaszolni. Talán csak azt, hogy nem mindegy, az ember valaminek a fonákját látja - vagy nézi...
süti beállítások módosítása