... s egyúttal közölte, hogy még több ciklusra rendezkedett be.

„Egy nemzetnek és egy nőnek nem bocsátják meg azt az óvatlan órát, amelyben az első jöttment kalandor erőszakot követhet el rajta." (Marx: Louis Bonaparte brumaire tizennyolcadikája)

Szerző: rás  2018.05.10. 21:47 6 komment

Címkék: Orbán Marx

A bejegyzés trackback címe:

https://ras2.blog.hu/api/trackback/id/tr3213906836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egy nagyi 2018.05.11. 01:33:37

ma beszéltem egy régi ismerősömmel erről, mondom neki, hogy 2030-ig vagy én halok meg vagy OV, egyébként az ember kénytelen lesz a belső világát felépíteni, és mentálisan jól érezni magát. A paródia segít.Kedvenc könyvem Eric Fromm:Menekülés a szabadság elől, ami arról szól, hogy amikor az emberek már nem hivatásszerűen dolgoznak nem tudnak mit kezdeni a szabadidejükkel,és belebetegednek, s még mindig dolgozni akarnak. Amit ma megélhetsz, ne halaszd holnapra mondom magamnak, mert lehet, hogy holnap már nem leszel.

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2018.05.15. 20:59:02

én is rémült számolásba kezdtem

egy nagyi 2018.05.21. 22:42:31

El-el gondolkoztam mostanában is az általad írt idézeten, és arra jutottam, hogy a nemzetet megtestesítő hazai népesség nem biztos,hogy óvatlan volt, ugyanis nem csak egy kalandor erőszakolta/szerette volna/meg,mert a hatalom /utáni sóvárgás is/ erőszak volt a nép fölött.A mostani ellenzékre egytől egyig egy juhnyájat sem mernék rábízni, ahogy kiviselték magukat,pláne a választás után. A magam részéről csalódás volt Szél Bernadett, s már listán a gyászos MSZP-re szavaztam, de megbántam, hogy egyáltalában elmentem.
Itt írtam Neked, hogy így is, úgy is szar lesz, a lottót nem tudom így kikövetkeztetni, de hiába az nem logika.
süti beállítások módosítása