Lusta vagyok, különösen ha adminisztratív dolgokat kell intézni. Így aztán évek óta elhanyagoltam a blog oldaldobozait. Erre akkor döbbentem rá, amikor Attila barátom hónapokkal ezelőtt felelősségre vont, amiért fideszes médiumot reklámozok a linkek között. Az történt, hogy amikor fölvettem, még egy érdekes, ifjúkonzervatív lap volt. Aztán gleichschaltolták. Azt akkor nyomban töröltem. Azonban csak most szántam rá magamat, hogy a többi linket is felülvizsgáljam. Kiderült, évek óta megszűnt vagy csak szünetelők is vannak köztük, viszont hiányzik olyan, amit szívesen olvasok és ajánlok. Na, ezt rendbehoztam. A "Sorozatok" doboznál viszont tehetetlennek bizonyultam. Nem tudom egybeterelni a Séta - történetek darabjait, így azok külön-külön szerepelnek a baloldali sávban. Az Olvasónapló sorozatcím alatt, mintha ott lenne minden, de valamilyen szeszélyes rendben, keverve, és fogalmam sincs, hogy lehetne időrendbe - vagy pláne esetleg szerzők abc-rendjébe - rakni őket. Ugyanez vonatkozik a Szóudvarra is. Ez van, elnézést azoktól, akik e segédeszközök igénybevételével kívánnak elmélyedni a blogomban.

Szerző: rás  2020.08.21. 11:15 Szólj hozzá!

Címkék: blogom

A bejegyzés trackback címe:

https://ras2.blog.hu/api/trackback/id/tr2616172100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása