Mai okádás

"Legyen minden Oláh Gergő, és éljen velünk boldogan. Az állatok meg ne legyenek. Sehogyan se. Ezt kell megoldani – de azonnal és bárhogyan!" - tesz mozgósító-motiváló felkiáltójelet írása végére a szerző, akitől akkor ezúton kérdeznénk meg, hogy a fentebb állatoknak nevezett cigányok nemlétének eléréséhez milyen megoldást javasolna? Az azonnalt értjük, de ugye nem mindegy, hogyan, milyen eszközzel oldjuk meg nagyon sok ember gyors nemlétét, különös tekintettel a nyilván megcélzandó hatékonysági szempontra.

Kérdés, hogy a több mint félmilliós hazai cigányság hány százalékát tartjuk "jelentős résznek", hiszen ha ezalatt mondjuk csak a felét értjük, akkor is sok százezer ember azonnali és bármilyen eszközzel történő nemlétét kell valahogy megoldani, ráadásul EU-konform módon ugye a likvidálást ökológiailag vállalható módon kell lerendezni, még csak az hiányzik, hogy a tetemek elégetése miatt a Bizottság újabb eljárást varrjon a nyakunkba.

Seres írása

Szerző: rás  2013.01.05. 21:24 34 komment

Címkék: cigányozás Magyar Hírlap Bayer Zsolt

A bejegyzés trackback címe:

https://ras2.blog.hu/api/trackback/id/tr654999546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defalla 2013.01.06. 08:05:19

Nos, szemezgettem egy kicsit az ott olvasható írások között - nehezen, de megálltam, hogy hozzászóljak pár "veretes" megnyilvánuláshoz. De aztán inkább legyintettem, nem hiányzik ez nekem.
Pl. szívesen olvastam St.mihályi könyveit régebben. A 10 kötetesre tervezett történelmi regényeit, ami egy idő után szép csendben elsorvadt. A mai napig nem tudom miért. A meglévők jó helyen vannak a polcon. Keserű szájízzel vettem tudomásul, hogy ő is csak ember. Gyarló, mint bárki más. Nem piszkálom, de nem olvasom most már. Az eddigieket igen. Mármint a módszerváltás előtt írt könyveit. A "mai okádás" pedig az, ami. Minősíti, s hozza a formáját a fröcsögésnek. Valamit tényleg kellene tenni. Elsőnek tudnám ajánlani a "bayerzsóti" példamutatását, nem a másikra mutogatását. Tudom, utópia. Nem baj, hülyén halok meg - majd 40 év múlva :)

2013.01.06. 13:57:17

Bayer minden szavával csak egyetérteni lehet ebben a kérdésben. Cáfolhatatlan tényekről írt benne, csak sajnos ma Magyarországon még sokan mindig abban a hamis álkorrektségben élnek, hogy ez a felfogás rasszizmus.

Nem az.

rás · http://ras2.blog.hu 2013.01.06. 14:56:44

@johnnymoore: Bayer minden szavától csak undorodni lehet. Ez nem egyszerűen rasszizmus, hanem embertelen mocsok.

defalla 2013.01.06. 16:03:50

@rás: igen, ez mocsok a javából:/
@johnnymoore: Ózdon élek, tudom miről ír bayer - ám attól nem fog változni, hogy ha ilyen hangnemet használ. Vagy igen? A kérdés költői.

2013.01.06. 17:31:37

Bayer nem az egész cigány társadalmat állatozta le, hanem csak azokat, akik tényleg úgy viselkednek. És ők szerintem is állatok, hovatovább a társadalom túlnyomó többsége szemében is azok, ezt tudom, mert hallom az emberektől napi szinten.

A cigányokkal nincsen baj csakis azért, mert cigányok... ez abszurd lenne! Viszont azokkal nagyon is baj van, akik állatként viselkednek. Teszem rögtön hozzá, hogy "nem cigányból" is van bőven, aki állatként él és viselkedik, és az sem jobb semmivel sem. A különbség csak annyi, hogy míg a nem cigányok között arányaiban elenyésző ezeknek az állatoknak a száma, addig a cigányság körében ez már egy hatalmas réteget jelent. Lehet aztán erre mindent mondani... szociológiai okok, leszakadás, rendszerváltás, bla-bla... ezek akkor is tények és nagyon szomorú tények.

Sajnálom, hogy nem értünk egyet Magyarország egyik — talán — legfontosabb kérdésben, de ha nem teszünk valamit a további leszakadás ellen, a felemelkedés érdekében és a rendfenntartás ügyében, akkor nemsokára mindnyájunknak elvágják a torkát egy óvatlan pillanatban, azzal a felkiáltással, hogy: "dögölj meg, mocskos paraszt/magyar!"

rás · http://ras2.blog.hu 2013.01.06. 17:35:09

"Tolna, Somogy...közmondásosan híres verekedő tájék, mintha a népeket itt valami titkos, sirokkószerű légjárás vadítaná... Nem ez vadítja. Tolnában a magyar falvak szomszédságában épült német falvak nemcsak rendezettségükkel s aránylagos jólétükkel ütnek el az előbbiektől, hanem azzal is, hogy csend van és béke. verekedni a szegények szoktak, azaz a magyarok..." (Illyés Gyula: Puszták népe. 1935) De idézhetném Féja Gézát a viharsarki arzénes gyilkos asszonyokról és a gyilkosságok társadalmi okairól. Vagy bárki szociográfust, szociológust. Bayer egy cinikus náci propagandistává küzdötte fel magát (aki persze csöndben van, amikor - sokkal többen - nem cigányok gyilkolnak), de a félelmetes az, hogy ma Magyarországon egyre kevesebben hajlandók észrevenni a bűnözés, az erőszak társadalmi gyökereit.

2013.01.06. 18:26:11

Szerintem Illyés itt kicsit afféle "magyarságostorozó" kedvében volt és biztosan nem gondolta komolyan. Ady is pocskondiázott minket, ám valahol pedig féltette is a magyarságot, szóval ezt az Illyés-idézetet a magam és a többi normálisan élő, békeszerető magyar ember nevében elutasítom, már ha komolyan gondolta egyáltalán Gyula bácsi, amit gondolt.

Viszont, szerintem az a baj a cigánykérdéssel, hogy mindenki csak a régmúltban keresi az okokat (rendszerváltás, munkanélküliség miatti leszakadás, stb.), továbbá kizárólag hosszútávú megoldásokban gondolkodnak (iskoláztatás, munkahelyteremtés, felzárkóztatás, stb.), de soha senki nem beszél a jelenről. Mi lesz azokkal, akiknek ezt az állapotot most áldozatként kell elviselni? Mi lesz velem, ha egyszer megtámadnak és elvágják a torkomat? Kíváncsi vagyok a konkrét véleményedre, Rás!

Mi lesz a jelennel? Én egyetértek veled mindenben, hogy hogyan jutottunk el idáig és abban is egyetértek, hogy mi a megoldás, de kérdezem újfent, tisztelettel: mi lesz a ma élő emberekkel, akik elszenvedik napi szinten, hogy kifosztják, megverik és megölik őket? Velük ki törődik?

_drc_ · http://kurvannya.blog.hu 2013.01.06. 18:42:43

te jószagú földanya (ill. atyaisten -- kinek-kinek vallása szerint)!!!

mennyire kell tahónak lenni már ahhoz, hogy valaki egyetértsen, sőt: helyeseljen ennek a szikkadt agyú bamba, fingszagú barom rasszista állatnak (igen, a bájerzsótira gondolok) a gondolataihoz!

ez nem egyszerű fiatalságból eredő tapasztalatlanság, ez embertelenség.

ilyen elbánást kívánok mindannyiuknak, sok szeretettel.

mert a rasszizmus kérdést meg kell oldani valahogyan, DE BÁRHOGYAN!

mondjuk pl. a halomra gyilkolásukkal? vagy a sterilizálásukkal? esetleg vágjuk ki a nyelvét, csapjuk le a két kezét mindegyiknek, hogy ne legyen mivel rasszistáskodni?

na, erre jöhet a műfelháborodás Johhny, ha egyáltalán érted, miről van szó!

_drc_ · http://kurvannya.blog.hu 2013.01.06. 19:00:27

És most érdemben:

Az alapvető baj nem az a Bayer-félékkel, hogy az alantas ösztönénjük legmélyén tenyésző etnikai félelem motiválja őket, amikor uszítanak, sőt még csak az sem, hogy uszítanak. Az uszításnak is megvan az ellenszere.

Az alapvető baj az, hogy annyira korlátoltak, hogy egyszerűen képtelenek befogadni abba a szűk koponyájukba, hogy az, hogy a társadalom kitaszítottjaként tengődő nyomorgó cigány ne bűnözőnek nőjjön föl, az elsősorban nem az bűnözőnek felnövő cigány, hanem a társadalom érdeke, ennélfogva nem is várható el, hogy a mélynyomorból kifelé vezető utak közül ne éppen a legkönnyebbet, a bűnözés felé vezető válassza, ha már úgyse lát maga körül mást.

Tehát ahelyett, hogy ilyen indulatos, a végsőkig rasszista okádmányokkal árasztanák el a sajtót inkább azon gondolkodnának, hogy miként tehető a társadalom érdekében rendbe a nyomorgók, szegények élete, hogy minél egyszerűbb legyen a szegény létből való kitörés a középosztálybeli, rendezett, társadalmilag elfogadott lét felé, ezekkel a publicisztikákkal egyre gerjesztik a társadalomban már így is meglévő előítéletet, ami a folyamatok további eszkalálódásához vezet.

Komolyan, időnként az az érzésem, hogy Bayer Zsolti nem béket akar ennek az országnak, hanem faji háborút akar szítani.
(QED: a seggfejek, akik vakon követik, már meg is volnának neki hozzá.)

rás · http://ras2.blog.hu 2013.01.06. 19:07:58

@johnnymoore: Sejtettem, hogy nem ismered Illyés művét, meg általában a két világháború közti (figyelem! Horthy-korszak!) népi, falukutató irodalmat. Azt pedig nagyon sajnálnám, ha téged - vagy bárki mást - megtámadnának, elvágnák a torkodat. Akár cigány teszi, akár hottentotta, akár "törzsökös" magyar.

egy nagyi 2013.01.06. 23:47:04

aki éhes az az ember legtöbbször lopni fog.Addig míg a választott kormányaink a meghirdetett törvényeikkel cinizmust sugároznak,amíg a magyar vállalkozásoknak mindig akadnak kiskapuk, addig mit várjunk el az emberektől./ma hallottam valami felháborítót, de nem akarom ide leírni/.De,aki nem éhes miért lop? Az önvizsgálattal kellene kezdeni s nem a cigányokat kinevezni bűnbaknak. Ez a társadalom a saját szarával nem képes szembesülni, kell neki egy gumicsont.

_drc_ · http://kurvannya.blog.hu 2013.01.07. 09:04:21

jah, és még egy szót:

aki promt, rögtöni "megoldást" akar egy olyan komplex társdalmi-pszichológiai jelenségre, mint a bűnözés, az vagy erőszakra buzdít, vagy hülye, mint a segg.

aki meg ilyet ígér, az nem csak ostoba, de potenciális tömeggyilkos is.

rás · http://ras2.blog.hu 2013.01.07. 09:12:32

@_drc_: Igen, Bayer tömeggyilkosságra uszít.

_drc_ · http://kurvannya.blog.hu 2013.01.07. 09:43:02

@rás: a magam részéről jóhiszemű vagyok, és feltételezem, hogy ez az ember egyszerűen nem fogja föl a leírt sorai értelmét, tehát hülye segg.

azt meg, hogy ennyi rezonációra lel a társadalmunkban inkább a hülye tahók elburjánzásának tudom be, mint annak, hogy idült és akut szociopaták ennyien sétálgatnak köztük...

rás · http://ras2.blog.hu 2013.01.07. 09:55:06

@_drc_: Én viszont úgy gondolom, hogy amikor "hülyetahózol" vagy "hülyeseggezel", akkor a könnyebbik (bár látványosabb), de félrevezető megoldást választod. A szociopátia mint fogalom - és annak kiváltó okai - már közelebb vihetnek a diagnózishoz. Bayert egyébként egyáltalán nem tartom hülyének, mint fasiszta uszító ezért veszélyesebb, mint, mondjuk egy Mónus Áron vagy a futóbolond irredenta Raffay Ernő.

2013.01.07. 11:17:18

@rás: Minthogy, sajnos a konkrét kérdéseimre nem kaptam választ, így a magam részéről elhagyom a diskurzusteret. :(

rás · http://ras2.blog.hu 2013.01.07. 11:40:04

@johnnymoore: "mi lesz a ma élő emberekkel, akik elszenvedik napi szinten, hogy kifosztják, megverik és megölik őket?"
Arra tippelek, hogy ezt tekintetted "konkrét kérdésnek" (és nem azt, amire - a téged érő esetleges támadásra - válaszoltam). Nos, a törvényhozás, a közigazgatás, a bűnüldözés (rendőrség), az igazságszolgáltatás (ügyészség, bíróság) feladata, hogy "napi szinten" megvédje az állampolgárokat és büntesse a bűnelkövetőket - tettesek és áldozatok nemi, faji, vallási vagy egyéb hovatartozására való tekintet nélkül.

2013.01.07. 13:44:52

@rás: És mi a teendő abban az esetben, amikor ezek a szervek nem tudják/képesek ellátni a feladatukat? Ha az állam látványosan kivonul ezekről a területekről (mint például az elmúlt évtizedekben) akkor már csak a támadónak van joga, az áldozatnak pedig sajnos nincsen. Abban gondolom egyetérthetünk, hogy ez nincsen így jól, igaz?

Mert hát, vagy biztosítsák nekem a "feltétlen önvédelemhez" való jogomat és engedjék meg, hogy fegyverrel védjem meg esetlegesen a saját életemet és magántulajdonomat, vagy pedig ha ezt nem engedik meg, akkor tessék megvédeni engem, valamit ingóságaimat/ingatlanaimat a bűnözéstől! Nekem ez a véleményem.

PS: Én különben arra szavaznék, hogy az állam védjen meg mindenkit és ne az egyénnek kelljen ezzel foglalkozni...

_drc_ · http://kurvannya.blog.hu 2013.01.07. 13:52:32

@johnnymoore:
vissza a magánharc időszakához, igaz?! :D

egyébiránt egy jobban e társadalomra szabott (értsd: liberálisabb) fegyverviselési szabályozás szerintem is jól jönne, csakhogy rizikós. rizikót meg nem szeret a hatalom vállalni.

marad egy megoldás: tessék tüntetni, ha nem tetszik, hogy időnként nem véd meg a rendőr! RENDŐRT MINDEN FALUBA!!! -- már látom is magam előtt a jobbikos transzparanseket. --wehehe-ehehe!

@rás:
szociopata, oké. diagnosztizáltuk =))

és mit tehetünk egy befolyásos szociopata ellen? (lsd. még pl. Orbán Viktort)

rás · http://ras2.blog.hu 2013.01.07. 14:36:35

@johnnymoore: Nem az a probléma, mintha az állam "kivonult" volna. De e szférában - a gazdasági összeomlás, az elnyomorodás és a cigányság egymással összefüggő problémájaként megerősödő bűnözés terén - valóban tehetetlennek bizonyult, minthogy a probléma rendészetileg kezelhetetlen. Az alternatíva: gazdasági-társadalmi stratégia vagy ellenőrizhetetlen anarchiába, polgárháborúba futó tömeges erőszak. (Sajnálom, megint oda jutottam, ahova ez ügyben szoktam. A fasiszták meg én is mondjuk a magunkét.)

@_drc_: Mit tehetünk? Választás vagy forradalom vagy egy pisztolylövés - a történelem nagyjából ezeket a lehetőségeket kínálja.

2013.01.07. 15:14:15

@rás: Erről beszéltem fentebb, Rás! Mindig csak a jövőről van szó, a nagy tervekről, és hogy hogyan kellene...

"Az alternatíva: gazdasági-társadalmi stratégia."

Ezzel szerintem mindenki egyetért, nincs olyan normális ember, aki ne értene egyet. Valóban sokkal jobb, kívánatosabb és ideálisabb lenne, ha anarchiába futó tömeges erőszak helyett inkább gazdasági/társadalmi szemléletváltást eszközölne az ország, de szerintem ezt nem lehet egy hét/egy hónap/egy év alatt kivitelezni, ez szinte lehetetlen. Ehhez évtizedek kellenek minimum, mint ahogyan ahhoz is évtizedek kellettek, hogy idáig eljussunk.
Csak hát az emberek meg most élnek a mában! Most kell rettegni a cigányok egy részétől, most vámolják le az időseket a hídnál, amikor azok át szeretnének menni és most törnek be a házakba, továbbá most szurkálnak meg sportolókat, és így tovább.

Szóval, én is már csak az önismétlés kockázatával tudom leírni a végszómat, de mással tényleg nem tudok szolgálni: a hosszútávú stratégiával kapcsolatban én nagyon nyitott vagyok és szinte minden félzárkóztatási opciót tudnék támogatni, de MA is kell valamit tenni, mert ez így nem mehet már tovább! Ezt nem lehet (és nem is KELL!) tolerálni. A bűnözés minden formája tolerálhatatlan, még akkor is, ha egy rovott múltú részeges magyar követi el azt...

Rendet kell teremteni és kész!

Aztán, lehet mondani rám, hogy fasiszta gondolataim vannak és hogy talán még cigányokat is szándékozom égetni, de én meg tudom jól magamról, hogy nem vagyok ilyen. Engem sosem a gyűlölet vezérelt. És számomra ez már bőven elég önigazolásnak.

rás · http://ras2.blog.hu 2013.01.07. 15:49:28

@johnnymoore: "Most kell rettegni a cigányok egy részétől..." - helyesen: "Most kell rettegni az emberek egy részétől - köztük cigányoktól is..." Az alapvető hazugság - a fasiszta hazugság - ugyanis az, hogy (csak) a cigányok követnek el erőszakos bűncselekményeket, mégpedig éppen azért, mert cigányok.

A bűnt és a bűnözőt pedig üldözni kell, akár Kanalas Józsinak, akár Simicska Lajosnak hívják.

_drc_ · http://kurvannya.blog.hu 2013.01.07. 16:44:12

@rás:
a jelenlegi rendszerben a választás nem megoldás, mert a lekötelezettek ugyanúgy pozícióban maradnak, és rángathatja őket dróton a bábmesterként is funkcionáló Orbán, akár a végtelenségig is a háttérből.

a forradalmat vagy " a pisztolylövést" te személy szerint felvállalnád?

mert jelen esetben -- eszerint -- tehát ez a kérdés.

rás · http://ras2.blog.hu 2013.01.07. 16:49:46

@_drc_: Ne provokálj! :))

"Én, beteg ember, csupáncsak várok,
Vitézlő harcos nem lehetek.
De szíveteket megérdemeltem,
Veletek száguld, vív, ujjong a lelkem:
Véreim, magyar proletárok."
(Ady Endre: Csák Máté földjén)

_drc_ · http://kurvannya.blog.hu 2013.01.07. 18:46:47

@rás:
Idézni én is tudok ám!

youtu.be/I98CjsAAs3E

Csakhogy a kérdés nem ez.

2013.01.07. 18:51:32

@rás: vagy akár Bajnai Gordonnak, ugye... :D

rás · http://ras2.blog.hu 2013.01.07. 19:34:43

@_drc_: Az a hibbant Pozsonyi Ádám épp most fejtette ki, hogy Ady nem volt baloldali - s általában egyetlen jelentős magyar író vagy költő nem volt baloldali vagy forradalmár: magyarhirlap.hu/baloldal-es-irodalom?utm

Amúgy pedig még nem látom a "hadak útján" sereglő forradalmárokat - szívesen menetelnék együtt velük -, pisztolylövésben viszont mindig gyenge voltam, bár nagyra becsültem azokat, akik jól céloztak.

2013.01.08. 12:35:09

No, ez pedig a mai "okádás". :)

És milyen nagyszerű, tiszta és rendes okádás ráadásul.

magyarhirlap.hu/tenyleg-mi-legyen

_drc_ · http://kurvannya.blog.hu 2013.01.08. 14:57:44

@rás:
Pozsonyi butaságaival kapcsolatba is tudok idézni:

hvg.hu/velemeny/20130103_ParaKovacs_Imre_megertett_muveszek?fb_action_ids=10200320007461872&fb_action_types=og.recommends&fb_source=aggregation&fb_aggregation_id=288381481237582

Az meg, hogy ne sereglenének a népek Góliáték ellen, egyszerűen nem igaz. Eleddig csak még nem akadt senki, aki az élükre álljon. (Remélem így is marad -- mindannyiunk érdekében.)

Amit velem illetlenül nem kommunikáló (bár e tekintetben megérthető, hisz ki szeret legyőzve lenni) "barátunk" írt, azzal kapcsolatban pedig csak annyit jegyeznék meg, hogy végülis tényleg neked lesz igazad.
Ez a Bayer nem hülye, hanem valószínűleg tényleg egy flepnis pszichopata.

_drc_ · http://kurvannya.blog.hu 2013.01.08. 15:10:14

Azt írja Bayer ezen új, kimosakodó cikkében:
>>Aki nem érti, mi készül a magyar falvakban, a magyar kocsmák mélyén, a magyar vasútállomásokon, nyilvános vécékben, a cigánysorok sarában – az mind hülye. Soha még ennyire nem voltak húsba vágóak Babits szavai: „Növeli, ki elfödi a bajt.”<<

No, ezt a szépséget azért egy állítólag magyar szakon végzett embertől nem vártam volna! Ez úton is hadd gratuláljak olvasottságához és a Fidesz ötös számú tagkönyve mellé nyert diplomájához!

(Talán ér is annyit a papír, mint Schmitt elnök úr doktorija, vagy a Semjéné! )

rás · http://ras2.blog.hu 2013.01.08. 15:27:18

@_drc_: Hálás köszönetem a Para-Kovács-cikkért. :)
Nem, még csak "flepnis pszichopatának" se gondolom Bayert: egyszerűen egy cinikus, náci gazember. Az a magyargyalázó Illyés meg hogy jön ahhoz, hogy ellopjon Babits elől egy Bayer-idézetet.

(Viszont őszinte tiszteletetl és barátsággal kérlek, hogy a vitát ne keverd össze megint a személyeskedéssel.)

rás · http://ras2.blog.hu 2013.01.09. 10:05:00

@johnnymoore és drc: véletlenül - linkrövidítés helyett - töröltem JM linkkommentjét: tinyurl.hu/iCpK/

_drc_ · http://kurvannya.blog.hu 2013.01.09. 19:28:33

@johnnymoore:
ahogyan most Rástól megtudtam, reagáltál. Akkor most átkozott vagy?!

=)))
sőt: XD
süti beállítások módosítása