Utoljára több mint húsz éve voltunk ott, régóta tervezem az újabb utat. Tavaly vettem egy egy évig érvényes kétéjszakás vouchert egy négycsillagos szállodába (saját szervezésű útjainkon ennél jóval szerényebbel szoktuk beérni), ami ezekben a napokban jár le. Májusra foglaltam (hozzávéve egy harmadik éjszakát), megvettem a repülőjegyeket, majd a feleségem megbetegedett, úgyhogy halasztani kellett. (A repülőjegy ára persze elúszott.) Mostanra bookoltam át a szállodát, megvettem az újabb repülőjegyeket. Három nappal ezelőtt a feleségem megnézte a prágai időjárás-előrejelzést, 32-37 fok, és közölte, hogy ő nem. Hiába kerestem, nem találtam útitársat, úgyhogy négy óra múlva egyedül repülök. Furcsa lesz. Utoljára a 90-es években, hivatalos kiküldetésekben utaztam egyedül.

Szerző: rás  2019.06.25. 10:56 9 komment

Címkék: utazás Prága

A bejegyzés trackback címe:

https://ras2.blog.hu/api/trackback/id/tr9014910986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egy nagyi 2019.06.25. 16:14:26

vigyázz magadra ebben a nagy hőségben, pláne , ha nem egészséges a szíved. Megértem a feleségedet, mert mi tavaly augusztusban voltunk egy hosszabb franciaországi kiránduláson,patakokban folyt rólunk a víz. Ha egyedül is, érezd jól magad, ma már Prága egy csoda, csak qurva sok a turista.

látjátok feleim szümtükkel 2019.06.27. 13:12:32

Én csak kirándulni jártam külföldre a munkatársaimmal négy napos utakra, és voltunk egy-két helyen, de legjobban Prágában éreztem magam. Szívesen elüdögélnék a folyó partján reggeltől estig, akár egy hétig is.

Dupla · https://doppeldupla.home.blog/ 2019.07.08. 20:03:19

Én kétszer voltam Prágában, de már az első utam során, 2000 körül, nehezen lehetett a belvárosban megmozdulni a rengeteg turistától. Amikor másodszor voltam tudatosan egy a belvárostól távolabb eső kerületet választottunk ki lakhelyül. Nagyon tetszett pl. Vinohrady, ahol gyönyörű szecessziós épületek voltak, példásan felújítva. Azért remélem majd írsz a benyomásaidról.

rás · http://ras2.blog.hu 2019.07.09. 00:04:43

@Dupla: Most is rengeteg turista volt, de ez ma már minden jó (és kevésbé jó) helyen így van.
Beszámolót nem írok, mert egyszerűen nincs rá időm, energiám, a (munka)hullámok kezdenek átcsapni a fejem felett. Csak annyit, hogy le voltam nyűgözve, a 30-36 fokos melegben napi 8-10 órát csatangoltam (na jó, időnként megpihentem egy hűs múzeumban, kocsmában...) Röviden: minden tetszett.

egy nagyi 2019.07.10. 08:21:15

rás:óvatosan dolgozz egy kicsit, mert böjtje lesz, mindenkit féltek,akivel valamilyen kapcsolatban vagyok /még ha veled nem is személyesen/, aki már egyszer elmúlt hetven, mert azért még sem lehet permanensen hetvenkedni.
süti beállítások módosítása