I could.

Megjöttem (jöttünk), fantasztikus harminc nap volt, életem egyik legnagyobb kalandja: 10 nap New York, 3 nap Boston, 5 Washington, aztán kocsikázás a 66-os úton (feleségem vezetett) Chicagótól St Louisig, 3 nap New Orleans, másfél a Grand Canyonban, aztán újabb egynapos autózás a régi, "történelmi" 66-os arizónai szakaszán, egy éjszaka Las Vegasban, majd 5 nap San Francisco, vissza New Yorkba egy éjszakára - meg egy Greenich Village-i vacsorára -, s aztán haza. Ma délben érkeztünk.

Nem fogok "Felfedeztem Amerikát" bejegyzéseket írni, nem akarom magam nevetségessé tenni. Nem írom meg, hogy az USA milyen nagy, hogy New Yorkban felhőkarcolók vannak, New Orleansban minden sarkon szól a zene, s a Grand Canyon csodálatos. Pedig ez mind így van. De biztos fogok egy-két, számomra fontos élményről, epizódról írni. Például az első nagyon fontos New York-i benyomásról, hogy mennyire magától értetődően színes a világ, természetesen élnek együtt, keverednek egymással a sokféle etnikumú emberek. Vagy arról, hogy az emberek kedvesek, figyelmesek, türelmesek egymással, s ettől jobb, szebb az élet. Egyáltalán: hogy Amerika nagyon élhető helynek tűnt.

Itthoni meleg barátaimra gondoltam a New York-i Christopher Streeten meg San Franciscóban, a Castro negyedben. Sokféle, váratlan alkalomból élhettem ki ruszofiliámat is - Thomasnak üzenem, hogy június 21-én Bostonban lép fel Alla Pugacsova. YsB fog kapni egy Grand Canyon-i naplementés fotót (ha majd Judit áttölti és rendszerezi őket).

Egyelőre ennyi.

Szerző: rás  2009.06.03. 21:54 6 komment

Címkék: amerika

A bejegyzés trackback címe:

https://ras2.blog.hu/api/trackback/id/tr1004929050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_10155 2009.06.04. 13:47:35

isten hozott itthon! beszélték sok amerikákai emberekkel? milyenek azok szerinted? erről írhatnál -- mármint, hogy miféle népek laknak ott túl az óceánon.(?)

Ismeretlen_29810 2009.06.04. 16:52:53

Örülök, hogy újra köztünk vagy.÷) Végre kicsit kiürültek belőled az itthoni bosszúságok?

Solvere volo 2009.06.04. 17:16:33

Welcome :) A helycseres tamadast akkor szerencsesen lebonyolitottuk, es megsem billent fel a bolygo (mi ket napja ertunk haza otthonrol). Azert meselj, milyennek lattad!!!!!

Ismeretlen_32012 2009.06.04. 18:32:58

Üdv itthon! Pugacsovát már hetvenben sem szerettem, úgyhogy nemmék Bostonba. (Amúgy így voltam a "Milion álüh róz" magyar interpretátorával is, asszem Csongrádi Katának hívták.) Na majd mesélj! :)

Ismeretlen_33859 2009.06.05. 02:16:01

Mondtam, haza de gyere fotó nélkül, s lam kapok naplementes Grand kanyont. Megtisztelő figyelmesség! :-)

Ismeretlen_33859 2009.06.05. 02:16:52

de=ne
süti beállítások módosítása