1./ A rendőrség betiltotta a szeptember 29-re és október 1-re hirdetett budapesti szakszervezeti tüntetéseket a "közúti forgalom aránytalan akadályoztatására" hivatkozva. A Kossuth térre október 1-re, szombatra(!) meghirdetett tüntetés betiltásának konkrét indokai:

a./ akadályozza a parlament munkáját; b./ a Néprajzi múzeumban ékszerkiállítás nyílik.

2./ A Simicska Lajos Stratégiai Ballisztikus Tartalomelhárító Rendszer - az Index-sztori a Kreatív Online-on

 

 

Szerző: rás  2011.09.16. 12:26 54 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ras2.blog.hu/api/trackback/id/tr364929482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_10155 2011.09.16. 12:54:14

Ez igen! Szép széles és persze elődök által kitaposott, sőt: le is kövezett úton járunk a totális diktatúra felé. a véleményem pontonként: 1) paripapélót a hallójáratukba! amikor nekik hajtott hasznot a Kossuth téri tömegtünti, akkor persze szabadott nonstop is csinálni, meg őszödi beszédre hirtelen rápörögve bejelentetlenül is, ráadásul fideszes-jobbikos hecckampányt indítottak Demszky "traktorral behajtani tilos"-táblái ellen, pedig azért egy átlag 25 km/h-val hasító mezőgazdasági vontató az a megkerülhető tömeghez képest tényleg akadályozza a forgalmat az egész fővárosban. 2) a Kreatív Online cikkét olvastam, szerintem korrekt. a kérdés csupán annyi, hogy a jobboldali médiacézárok tényleg ilyen hülyék, hogy csak azért vágják le az egészen addig kiválóan tejelő tehenet, mert nem akar az ő szájuk íze szerint szambázni?! ha igen, akkor a saját tulajdonomat biza' nem bíznám rájuk! (és igen, ezért nem vagyok pl. az OTP ügyfele se...)

Ismeretlen_46946 2011.09.16. 13:39:47

Szép szó, megjegyzem a "paripapélót". :))

Ismeretlen_10155 2011.09.16. 13:43:24

a szókapcsolatot nem én találtam ki, csupán terjesztem. a péló egyébként ha jól tudom cigány eredetű szó és talán a börtönszlengből szivárgott át a (szlenges) köznyelvbe. eredeti jelentését nem ismerem...

Andris 2011.09.16. 13:47:34

Ha mégis lesz tüntetés, akkor ki lehet küldeni a rohamrendőröket, hogy fingassák meg egy kicsit a komcsikat, pár szemet ki kell lőni, hogy lássa a világ, a kommunisták, de az EU különösen, hogy OV van olyan keménytökű, mint a gergényi, meg a Gyurcsány. :)

Ismeretlen_10155 2011.09.16. 15:18:37

@Andris: OFF: vétek úgy tenni, és ezzel gyakorlatilag a Fidesz-terjesztette hazugság és hazug retorika keretein belülre kényszeríted önmagadat, mintha 2006-ban a rendőrség néha valóban brutális akciói ab ovo a rendőrök mentalitásából következő, előzmények nélküli dolgok lettek volna. az akkori rendőri brutalitásnak igenis volt egyesekkel szemben oka is, előzménye is, más kérdés, hogy olyanokra is kiterjedtek az ütlegek, akik vajh' mi keveset tettek azért, hogy rendőrbottal verjék őket, "csupán" basztak oszlani arra a kérésre, amire egyébként sem volt hová oszlaniuk (ami viszont alapvetően szervezési hiba volt -- most azzal kapcsolatban, hogy ez a hiba kit terhel, fogadjuk el az ügyet vizsgáló fideszes többségű parlamenti bizottság véleményét, és mondjuk azt, hogy Gergényi tehetett róla, meg Gyurcsány, aki készakarva kergette az egyébként konkrétan senki szemét ki nem ütő rohamrendőr-gumilövedékek záporába az ártatlan állampolgárokat). ON:

jel 2011.09.16. 16:33:34

OFF drc: Kis Tamás A magyar katonai szleng szótárá-ban megtalálod a szót. (Könyvként is megjelent.) http://nevarchivum.klte.hu/sorozat/katszl/

Andris 2011.09.16. 17:12:32

drc: OFF; Felesleges kiragadnod és eltorzítanod a mondókámból bizonyos elemeket. Annál kevésbé, mert erről már többször kifejtettem a véleményem(mint ahogy te is), de ha megnyugtat megismétlem: nem hiszem, hogy a rendőri túlkapásokat és felesleges brutalitást politikai megrendelés tette lehetővé, vagyis Gy.F.-nek ehhez semmi köze sincs. Annál több gergényinek, és minden parancsnoknak, aki megengedte, vagy esetlegesen utasította az intézkedő állományt a törvénysértések elkövetésére. Egyébként 50-100 méterről nem lehet senkit véletlenül fejbelőni (még mellkason sem).

Ismeretlen_10155 2011.09.16. 18:03:07

OFF: mely része volt az én "mondókámnak" "kiragadott torzítás" ?

Andris 2011.09.16. 18:52:01

OFF: Az, hogy mivel szerepelt a "szemkilövés" kifejezés, ezért újból leírod azt, amit már korábban is, plusz kicsit skatulyázol is ("a Fidesz-terjesztette hazugság és hazug retorika keretein belülre kényszeríted önmagadat") -> ami nem is igaz, szerintem. Mindegy, nem ez volt a lényeg, és nem akarom szétoffolni ezzel a posztot, ezért ha erről akarunk még vitázni, akkor azt kérem, hogy mondj egy témához illő posztot itt, vagy nálad, ahol ezt megtehetjük.

Andris 2011.09.16. 18:56:50

Vajon (durva)túlzás-e azt gondolni, hogy a kormány szívesen törlesztene egy kicsit fizikailag, a rendőrök segítségével a baloldali szavazókon. Vagy én vagyok rosszhiszemű. (?)

Ismeretlen_46946 2011.09.16. 19:21:21

@Andris: nem hiszem, hogy a kormány ilyesfajta "törlesztésre" készülne, mert ebből semmi haszna nem lenne. A tiszta kéj pedig náluk nem játszik.

Szó-szóró 2011.09.16. 20:57:13

1. szerintem is érthetetlen, hogy nem engedélyezik a tüntetéseket. 2. látom a jövőt: http://www.youtube.com/watch?v=95fbmMFtv28

Ismeretlen_111887 2011.09.16. 21:29:16

@Andris: A szemkilövetők a másik oldalon vannak, szóval mehetsz nyugodtan tüntetni, nem lesz semmi bajod. :)

BB 2011.09.16. 22:04:59

Hova tüntetni?

Ismeretlen_46946 2011.09.16. 23:10:24

@Szó-szóró: Kösz a Cseh Tamást!

Andris 2011.09.17. 01:55:07

Szóró: köszi, nagyon szeretem ezt a dalt. :)

Ismeretlen_10155 2011.09.17. 08:32:18

@BB: hagyd! azt hiszi, hogy a rendőrök 2006 óta a "másik oldalon" vannak; bár ha arra gondolok, hogy a II. vh. utáni magyar kriminalisztika történetének legtisztábban rasszista motivációjú gyilkosságainak elkövetői is nyilvánvalóan szélsőjobbosok voltak, akkor alighanem igaza lesz. minden csak attól függ, kikkel akarsz azonosulni. =))

Ismeretlen_10155 2011.09.17. 08:38:07

@Szó-szóró: hogy kell érteni a Cseh Tamás-nótát? úgy, hogy azok, akik a kormány(od?) ellen tüntetnek, azok mind vén kommunisták, akiknek irány az illegalitás? =))

Ismeretlen_10155 2011.09.17. 08:41:41

@jel: "péló fn ritk Hímvessző; fasz. [cig. pélo ’here’]" köszönöm szépen! =))

Ismeretlen_46946 2011.09.17. 10:49:34

@drc: autentikus (cigány) forrásból származó információm szerint a "péló" kedveskedő szó, inkább a magyar "pöcs"-nek felel meg; a fasz: "kharo".

Szó-szóró 2011.09.17. 11:12:51

drc: Cseh Tamás annyira jó, hogy számtalan értelmezés elképzelhető és megengedett. Szabadon választhatsz. rás: 1. a here is egy csodálatos szó. Egyszer "Gyurcsány is here" feliratú pólóban léptem fel: magyarul is, angolul is van értelme. 2. Legalább alapfokon lenne értelme cigányul megtanulni. Három mondatot megtanultam örményül, és az örmény szendvicses Teheránban mindig óriási szendvicseket adott.

egy nagyi 2011.09.18. 02:12:48

Ha már Cseh Tamást említitek, akit én is nagyon kedvelek, kiváltképp az egyik dalukat amikor a marha magyar szavazóról énekel.Vagyis úgy értelmezed vagy aktualizálod, ahogy akarod. Ma a Magyar Dal Napjának felvételeiből volt a tévében egy kis ízelítő.Presser szám, Zorán énekelte a Szabadság volt a címe.A vájtfülüek meghallhatták belőle az aktualitást.Gondolom illik a bejegyzés mondanivalójához.

Ismeretlen_10155 2011.09.18. 09:54:13

@nagyi: erre a számra gondolsz? http://youtu.be/wIztvzr5TZ8 a címe az, hogy Demokrácia. 2010-ben nagyon aktuális volt, és sajnos el is rontotta a marha magyar szavazó... (mentségére szóljon, hogy aligha tudta volna nem elrontani.) emellett azonban találtam még egy, ma sokkal aktuálisabb dalt: http://youtu.be/u8G9yAZjD3Y

BB 2011.09.18. 11:43:52

Abba kéne már hagyni ezt a gyurcsányozást, vannak ennél súlyosabb gondok. LL jól összefoglalja: http://nol.hu/belfold/20110917-doglott_lo

egy nagyi 2011.09.18. 13:37:44

drc:igen arra a számra gondoltam, a Pénzügyeseket is szeretem. BB:igazad van, a Lengyel László-i faültetéshez az idősebb generáció nem fáradt-e, a fiatalabb meg alkalmas-e ?

BB 2011.09.18. 14:09:27

Nagyi, mindig lehet okot találni arra, hogy miért nem csinálunk valamit, csak aztán ne jajgassunk, ha az ilyen matolcsyk a fejünkre másznak.

Szó-szóró 2011.09.18. 14:37:39

bb 24: elnézést a gyurcsányozásért, az asszociáció a cigány péló szó (nem kharo) kapcsán került elő. nagyi: Zoránnal az a baj, hogy a jó Isten elég szűk és elég nazális hang tartománnyal látta el, de vannak szerethető dalai. Egy dalt tudok tőle meghallgatni, a második általában már merő unalom. Cseh Tamás pedig a marha magyar szavazóról szóló dalban tudomásom szerint arra utalt, hogy nehogy a gyurcsány féle oldalra szavazzon a magyar szavazó. Érdekes, hogy az eltérő oldalra szavazók most ezt hogyan értelmezik.

Ismeretlen_111887 2011.09.18. 14:56:22

@Szó-szóró: Igen, ezt én is szerettem volna tisztelettel jelezni már, de hála Istennek, ezt te megtetted helyettem... :) Cseh Tamással dobálózni tényleg kicsit bajos a mai hőzöngőknek. :))))

Ismeretlen_10155 2011.09.18. 19:00:40

@Szó-szóró (és a kontrázó széljobber hatökör) amennyiben a te 21. számú kommented szerint is multiinterpertáns egy-egy művészeti alkotás, pl. akár egy Cseh Tamás - Bereményi Géza dal is, nekem simán jelentheti az Orbán-Vona tengelyhatalmi oldal hülyeségét is a "marha magyar szavazó". =)) attól, hogy Cseh tévedett vagy hogy Bereményinek nincsen igaza politikai kérdésekben, még a daluk jó, és mivel maga is politizál politizálásra akármikor fölhasználható. kár ágálni, kár kapálódzni, a nóta már csak ilyen! (vagy ti voltatok azok is, akik Szabó Lőrincz excentrikus szerelmes versének idézetét -- "Hogy rettenetes, elhiszem,/ De így igaz." -- lekívántátok a Fidesz-molinókról annak idején?)

Ismeretlen_10155 2011.09.18. 19:11:24

és hogy a kajánkodás mellett kajánkodjak továbbra is, de már a témához inkább kötve magunk: http://nol.hu/lap/allaspont/20110917-morcos_csutortok Érdekes ez a cikk, idézném az egyik fontosabb tézismondatát: "A szervezőket bizonnyal morcossá teszi a gondolat, hogy ami akkor még szabadságharc volt, az ma betiltandó cselekmény. Talán majd a rendőrségi tiltásról döntő bíró fejében is végigfut: az alkotmány és a gyülekezési törvény lényegileg ma is ugyanaz, mint öt évvel ezelőtt." De akkor meg mi változott? Elvtársak, mármint Szószóró és a , mi változott azóta?!

Ismeretlen_111887 2011.09.18. 19:26:46

rás, kérlek intsd meg drc-t kicsit (igen, én leírom a nevét, mert annak ellenére, hogy megvetem és hitványnak tartom a politikai nézeteit, mégis emberként tekintek rá) ugyanis én egy büdös szót nem szóltam hozzá, de ő folyamatosan provokál engem. És igen, ez lényegében árulkodás, de sajnos más eszközöm nincsen vele szemben, kivéve, ha magam is lemegyek arra az ócska szintre, ahol éppen most ő is van, viszont oda meg nem akarok.

egy nagyi 2011.09.18. 19:56:20

johnny:bocsáss meg, de már lejjebb vagy drc. szintjénél. Ami meg a mai hőzöngőket illeti , inkább vagyok kritikus a világgal, mint lakája egy hatalomnak. Tettem ezt huszonhatévesen és most is mikor már túl vagyok a hatvanon.Kedvenc olvasmányaim egyike Machiavelli:A fejedelem című munkája.

Ismeretlen_10155 2011.09.18. 20:35:29

@ így van: nincs eszközöd velem szemben. ;-)

Ismeretlen_46946 2011.09.18. 21:00:44

Johnnymoore: nagyon sajnálom, hogy itt ezen a blogon drc ilyen hangot üt meg veled szemben. Elnézésedet kérem (a magam mint házigazda nevében).

Szó-szóró 2011.09.18. 22:10:22

rás 34: nagyon korrekt volt. Az írásoddal pedig egyetértettem (12.komment), az írásod második -indexre vonatkozó- pontja pedig egy eléggé átláthatatlan esemény-sorozatra utal. Az index nagyon anti-fideszes volt, és ez most nyilván változik. Uj Péter a Heti Válaszban részben elmond dolgokat, de ebből azért nem látszik egy fideszes úthenger pusztítása. (Lehet, hogy ebbe nagyon nem látok bele.) drc: elvtársnak szólítottál, kérlek ne tedd.

Ismeretlen_10155 2011.09.18. 22:24:39

törölve

Ismeretlen_10155 2011.09.18. 22:25:48

@Szó-szóró: megint beleszól olyan dologba, amiről keveset tudsz. beszélgetőviszonyunk fenntartása végett kérlek, ne tedd -- cserébe nem foglak elvtársnak szólítani. ;-)

Ismeretlen_10155 2011.09.18. 23:01:18

=)) szerettem ide kommentelni, téged, Rás, a barátomnak tartalak továbbra is.

Ismeretlen_46946 2011.09.19. 00:23:52

@drc: Szerettem, hogy kommenteltél ide, érdekelt mindig a véleményed, és a barátság kölcsönös.

BB 2011.09.19. 11:28:39

Hogy lesz ebből faültetés közösen... :(

Ismeretlen_46946 2011.09.19. 12:37:35

@BB: Faültetés? Ugyan! http://tinyurl.com/3fo8m7c

Ismeretlen_111887 2011.09.19. 13:44:18

rás: köszönöm szépen, rás! De remélem azért emiatt nem romlik meg a kapcsolatod drc-vel.

Ismeretlen_10155 2011.09.19. 14:40:14

ne örülj és főleg ne vizionálj ! ÉN MAGAM döntöttem így; kicsi vagy te ahhoz, hogy akár közvetlenül is befolyásod legyen a döntéseimre.

BB 2011.09.19. 14:55:55

...és akkor jött az erdész és mindenkit kizavart az erdőből.

Andris 2011.09.19. 17:15:12

Mi van veletek?

Ismeretlen_46946 2011.09.19. 17:44:53

@Andris: Köszönöm, jól vagyunk, csak a közeledő hidegfront egy kicsit megviseli az ember idegeit.

Andris 2011.09.19. 20:35:05

Mindenkiét? Ennyire? Hát...

Szó-szóró 2011.09.20. 13:35:27

bb: igen, ez olyan mint Pista bácsi kompromisszumos javaslata a falugyűlésen. (Szakállas vicc, nem írom le.)

BB 2011.09.20. 14:20:44

Én nem ösmerem...

Szó-szóró 2011.09.21. 12:33:34

bb: röviden így szól a vicc: Órák óta tart a falugyűlés, tépik egymást balról, jobbról, végül feláll Pista bácsi: Lenne egy kompromisszumos javaslatom. Menjen mindenki a p..csába. (Elnézést azoktól, akik ismerték, és azoktól is, akik nem szeretik a csúnya beszédet.)

BB 2011.09.21. 13:50:41

Ez jó :) a csúnya beszéd pedig emberi. Tomi megmondta (és most nem politizáltam, kérem jegyzőkönyvbe venni).

Ismeretlen_46946 2011.09.21. 14:20:57

@BB: "Ki a f@sz az a Tomi?"

BB 2011.09.21. 14:34:52

Kultúrember, moziba jár: http://tinyurl.hu/hoO0/
süti beállítások módosítása