Nyilvános blogot írni exhibicionizmus. A blogger természetesen arra vágyik, hogy minél többen olvassák magvas gondolatait. Az a megtiszteltetés ért, hogy tegnapi bejegyzésem kikerült az index főoldalára, és ennek következtében a szokásos napi 20-30 látogató tízszeresét ötvenszeresét százszorosát (nem viccelek, és még szerényen is számoltam) sikerült idevonzanom.

Amikor kényszerűségből otthagytam a haldokló freeblogot, technikai szempontok alapján választottam a blog.hu-t, és nem tudtam, hogy ez az (általam nagyon ritkán olvasott) index blogüzemága. Nem számítottam arra, hogy ezzel nemcsak új olvasókat nyerek, hanem bekerülök az internetes fórumoknak abba terébe, amelytől mindig iszonyodtam, ahol érvek, gondolatok helyett az indulatok dominálnak. Ennek következtében az elmúlt perceket azzal töltöttem, hogy a legdurvábban személyeskedő kommenteket kigyomláljam. Természetesen köszönettel tartozom azoknak az új olvasóimnak, akik a bejegyzés témájáról mondták el vagy jelezték (akár indulatos) véleményüket. A többiért pedig elnézést kérek hozzám hasonlóan konzervatív ízlésű törzsolvasóimtól.

Szerző: rás  2013.03.12. 08:51 Szólj hozzá!

Címkék: blog index vitakultúra

A bejegyzés trackback címe:

https://ras2.blog.hu/api/trackback/id/tr765129100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása