Amikor egy kommentet el akarok küldeni, azt írja ki, hogy nem lehet kapcsolódni a reCaptcha szolgáltatáshoz. (Amiről most már részletes tájékoztatóval rendelkezem, de ettől még ugyanott vagyok.)

Szerző: rás  2023.03.09. 18:44 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ras2.blog.hu/api/trackback/id/tr4418068186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egy nagyi 2023.03.09. 23:45:58

rás:mintha nekem is feljött volna valahol ez, de miután olyan bizalmatlan vagyok, hogy valahogy kikecmeregtem belőle.

Sajnos a Blog.hun miután megváltoztattam újfent az egyik e-mail címemet nem tudok hozzád belépni, csak face-s címemen. És van amikor csekkol, hogy nem vagyok robot.

egy nagyi 2023.03.10. 00:09:22

Rás: üsd be a google keresőbe ezt a kifejezést, ne a linket, amit látjátok feleim szümtükkel megadott nagyon sokféle info van. Főleg könyvek digitalizácíójánál használják. Egyébként rengeteg angol nyelvű info van róla, és kérdések is a problémákkal kapcsolatban.

látjátok feleim szümtükkel 2023.03.10. 00:37:07

Lehet segítséget kérni a blog.hu-tól, és az indapas-tól is. Nekem már segítettek, amikor nem tudtam belépni.
süti beállítások módosítása