pacsirta2.gifwww.pacsirtaradio.hu

a Facebookon

Bővebben róla: itt

Szerző: rás  2014.01.30. 22:49 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ras2.blog.hu/api/trackback/id/tr55790814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jeltelen (törölt) 2014.01.31. 08:21:46

Ó, a legjobbkor jönnek, mert már nagyon elegem van a klubrádióból, ahol minden komoly témát szétnevetgélnek, elkomolytalankodnak,fontos félmondatokra nem kérdeznek rá,és a pártatlanság fogalmát is oly furcsán értelmezik, hogy az embernek égnek áll a haja.

S milyen a véletlen!, a napokban, egy Törőcsik Marival készült youtube videót nézve tűnődtem el, vajh' mi lehet most Fodor Jánossal, milyen kár, hogy nem készít műsorokat.

Örömmel látom Iványi Gábort,Donáth Lászlót is a névsorban.

Ha már Donáthot említettem, akkor itt ajánlok (!) egy kiállítást, amelynek Ő mondta a megnyitó beszédét.
www.youtube.com/watch?v=MyohjOH6pn8&feature=youtu.be

rás · http://ras2.blog.hu 2014.01.31. 10:49:46

@jeltelen: A végén kezdem. Köszönöm a linket, megnéztem a videót - és nagyon vegyes érzelmeim támadtak. Donáth Lászlót két évtizede ismerem, nagy tisztelője vagyok, ha őt hallom, vele beszélgetek, mindig az az érzés fog el, hogy "tenni kell, tenni érdemes", és hogy talán mégse érett meg pusztulásra ez a világ. Előadása után viszont a kamera végigpásztázott a közönségen, és rá kellett megint döbbennem, hogy szubkultúra vagyunk: korhatáros szubkultúra, ahol a piros karikában egy 60-as szám van. És ez a félelmem a "Pacsirta rádióval" kapcsolatban is, végignézve a közreműködők valóban impozáns névsorát - végignézve önmagunkon. Magunkban beszélünk.

Nekem egyébként ez a bajom a Klubrádióval is, amelyről sosem volt az az érzésem, hogy pártatlan akarna lenni (szerintem ők maguknak sem).

egy nagyi 2014.02.01. 06:43:27

ras:örvendek ennek a hírnek, de már az egészen fiatalokat is szeretném,hogy megszólaljanak a műsorban.

rás · http://ras2.blog.hu 2014.02.01. 09:27:26

@egy nagyi: Mint előző kommentválaszomban írtam, én is nagyon szeretném, de nem fognak. Sok oka van ennek, a legfőbb: a fiataloknak vagy van munkájuk, amit féltenek egy ilyen kiállástól, vagy szeretnének állást, munkát kapni. Vagy egyszerűen csak dolgoznak, eltartják a családjukat, s nincs idejük, energiájuk erre. Itt ugyanis mindenki - régi kifejezéssel - társadalmi munkában dolgozik, senki nem kap egy fillért sem.

egy nagyi 2014.02.01. 09:36:10

ras:igazad van, ilyen vénen már könnyű de csak egyeseknek ő közülük is.

Juli Rajk 2014.02.02. 14:09:08

nagyon örülök a rádiónak, ez is az én rádióm!! Figyelem amikor csak tehetem! Köszönöm. Sok sikert!
A napi műsormenet látható lesz? Hol?

rás · http://ras2.blog.hu 2014.02.02. 16:58:37

@Juli Rajk: Köszönöm a többiek nevében is - nekem igazán kis részem van a dologban. Remélem, a jövő héten a Pacsirta Facebook-oldalán már lesz program, de kérdezd meg őket: info@pacsirtaradio.hu
süti beállítások módosítása