Most olvastam:

-- Micsoda, Istentől elhagyatott hely ez! -- mondtam csüggedten.
-- Miért? talán jártál már olyan helyen, ahol az Isten otthonosan érzi magát? -- nézett le rám Vilmos.
Aztán elküldött, menjek aludni. Lefekvés közben úgy találtam, hogy édesapámnak nem lett volna szabad kiküldenie engem a világba; hogy a világ bonyolultabb, mintsem hittem. Túl sok mindent tanulok
    "Salva me ab ore leonis" [Ments meg az oroszlán torkából], imádkoztam elalvóban. (Umberto Eco: A rózsa neve)

Szerző: rás  2015.02.03. 22:16 Szólj hozzá!

Címkék: Umberto Eco

A bejegyzés trackback címe:

https://ras2.blog.hu/api/trackback/id/tr647138985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása