Ennek a bejegyzésnek tulajdonképpen csak annyi az apropója, hogy meghatódtam magamtól: valaha milyen szép, hosszú, okos, alapos bejegyzéseket írtam. Szerintem... Na jó, van még egy: Bálint György Spanyolországban jártam című 1936-os útirajzát olvasom (tíz nappal a polgárháború kitörése előtt járt ott), és erről eszembe jutott, hogy Orwell meg Koestler, és a blogomban reméltem pontosabb információt szerezni e könyvekről. Találtam 2013 májusából: két hosszú bejegyzést; az első főleg idézetekből áll, a második kommentár, történelmi, politikai áttekintés. Szerintem mindkettő érdekes, még ha nincs is különösebb aktualitásuk. (Illetve...) 

Spanyolország: könyvek, emberek - háború I.

Spanyolország: könyvek, emberek - háború II.

 

Szerző: rás  2022.11.02. 22:08 Szólj hozzá!

Címkék: blog spanyol polgárháború Spanyolország

A bejegyzés trackback címe:

https://ras2.blog.hu/api/trackback/id/tr3217968996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása