Vannak pillanatok, amikor egy olyan megátalkodott materialistát is, mint amilyen én vagyok, eltölt a spiritualitás, a földöntúli szépség érzése. Ez a gospel, amit egy ritkán és régen látott barátom küldött karácsonyi üdvözletként, ilyen - a dal másfél percénél hosszabb - pillanatot szerzett. 

A szöveg magyarul:

Mondd, hol van az út,
Amelyet sajátomnak hívhatok,
Amelyet elhagytam,
Amelyet elvesztettem oly régen?
Ezekben az években vándoroltam.
Ó, mikor tudom meg,
Van egy irány, van egy út,
Mely hazavezet?

Szél után, eső után,
Amikor vége a sötétnek,
Ahogy felébredek egy álomból
A nap aranyában,
A levegőn keresztül szól a hívás
Messziről;
Van egy hang, amit hallok,
Ez hazavezet.

Kelj fel, kövess engem,
Gyere el! A hívás
Szeretettel a szívedben
Mint az egyetlen dal;
Nincs ilyen szépség
Mint ahova tartozol.
Kelj fel, kövess engem,
hazavezetlek.

Szerző: rás  2022.12.22. 18:46 2 komment

Címkék: karácsony gospel Voces

A bejegyzés trackback címe:

https://ras2.blog.hu/api/trackback/id/tr4418008596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egy nagyi 2022.12.23. 07:51:07

Kellemes ünnepeket! Néha jó egy kis szépséget megtalálni és felolvadni benne. Az evéssel óvatosan, pillanatok alatt felkúsznak az emberre az úszógumik.

Végül jó egészséget és boldogabb világot Neked és minden szerettednek.

rás · http://ras2.blog.hu 2022.12.23. 19:07:13

@egy nagyi: Köszönöm, Neked is a legjobbakat, legszebbeket!
süti beállítások módosítása