Nincs ihletem, indíttatásom "komolyabb" bejegyzést írni, de mégiscsak tartozom annak a napi 80-100 látogatónak, aki valamiért a blogomra kattint.

Hiú állat vagyok (én is), így a számítógépes reggelt a statisztika megtekintésével kezdem. (Tudom, megbízhatatlan, meg nem jelent semmit - de mégis.) Ennek talán legérdekesebb rovata a "kereső kifejezések". Egyes bloggerek nagy élvezettel idézik a hozzájuk vezető obszcén kifejezéseket, általában nem is értik a dolgot. Én egyszer betettem egy rövid részletet József Attila Szabad ötleteiből, így aztán hozzám is jutnak el "baszás" kulcsszóval. A listavezető azonban a "krisztusi kor" - és ettől egy kicsit mindig melegséget érzek a szívemben. A kifejezés önmagában is szép, de ráadásul ez a bejegyzésem egy nagyon fontos (el nem múló) barátság emléke bizonyítéka. És ezzel el is érkeztem - közhelyes - mondanivalómhoz: soha nem hittem volna, hogy virtuális ismeretségek ennyire valósak lehetnek. Barátaim lettek, vannak a blogvilágból; fontos lett számomra, hogy tudjam, ma éppen mi foglalkoztatja őket, milyen a hangulatuk, mit gondolnak arról a dologról, ami engem is foglalkoztat. Öröm hasonló érdeklődésű, gondolkodású emberekre találni, érdekes, izgalmas másként gondolkodókkal vitázni. (Figyelem! Gondolkodókat írtam, nem fröcsögőket.)

 Tudom: pótszer, nem helyettesíti a borozgatva/sörözgetve átdumált estéket - de mit tegyek, ha azok (szinte teljesen) megszűntek.

Ma este rátok/veletek iszom majd egy pohár whiskyt.

***

Február 19. a történelemben:

1674-ben ezen a napon írták alá a harmadik angol-holland háborúnak véget vető wetsminsteri békét. Ennek keretében a hollandok (a többi között) átadták New Amsterdam városát az angoloknak. Ebből lett New York. Már megvan a repülőjegyem május 3-ára, csak azt nem tudom, hol fogunk lakni.

1878-ban ezen a napon jegyezték be Edison találmányát, a fonográfot. A lemezjátszó az egyik nagyon fontos tárgy az életemben. (Ide akartam rakni a Fonográf együttes erről - is - szóló dalát, de nem találtam letölthető zenét, csak a szöveget.)

1942-ben kb. 250 japán repülőgép bombázta az ausztráliai Darwin városát. (A világ vége se biztonságos hely.) 1945-ben viszont ezen a napon 30 ezer amerikai tengerészgyalogos szállt partra Iwo Jimán.

1984. február 19-én mutatták be az EastEnders angol szappanopera első epizódját. (Nem nézek szappanoperát.)

2008 - Fidel Castro ma egy éve mondott le hivatalosan Kuba elnöki posztjáról. (Másnap - még A vajszínű árnyalat blog vendégeként - megismételtem 2006. augusztus 2-i Cuba sí, yankee no c., vitatott - de meggyőződéssel vallott - politikai nézeteimről árulkodó bejegyzésemet. Ez most - némi nehézséggel - ezen a linken található meg.)

 

Szerző: rás  2009.02.19. 11:16 2 komment

Címkék: blogok

A bejegyzés trackback címe:

https://ras2.blog.hu/api/trackback/id/tr864929019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_32012 2009.02.21. 13:57:52

Mondjuk azt a tavaszi sörözést megtarthatnánk. :)

Ismeretlen_46946 2009.02.21. 16:53:14

thomas: Állok elébe! :))
süti beállítások módosítása