A szolgáltató szerverhibája nyomán csak augusztus végéig maradtak meg a bejegyzések. Most arra várok, hogy a Freeblognak elküldött, mentett "blogexport" alapján október végéig visszakapjam a bejegyzéseket és a kommenteket. Utána majd egyenként bemásolom a Google-on megtalált novemberi posztokat - de sajnos azok kommentjei valószínűleg örökre elvesztek.

*

Addig is, amíg megtörténik a blogimport - amiben nagyon reménykedem, mert nekem fontosak, a bloghoz szervesen hozzátartoznak a hozzászólások, a viták is -, és mert türelmetlen vagyok, a Google reader segítségével helyreállítottam a bejegyzéseket.

 

Szerző: rás  2011.11.11. 08:26 9 komment

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://ras2.blog.hu/api/trackback/id/tr504929413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pocakos 2011.11.11. 09:17:24

Eszerint írásaid, blogbejegyzéseid, elvesztek. (?) Hogyan lehet ellene védekezni (a jövőben)? Minden bejegyzést el kell(ene) menteni? Azt hogyan lehet? (technikailag) A történet (vagy eset) nagyon tanulságos! (a jövőre nézve)

egy nagyi 2011.11.11. 10:29:54

Amikor kerestem a bejegyzéseidet, egy ablakon egy fura rajzolatú szerkezetet mutattak, s azt írták több napon át karbantartanak.Viszont más freeblogos bejegyzést is megnéztem,ott is ugyanez a helyzet.Kérdés véletlen-e, vagy szándékos.Winchesterre ki lehet-e menteni?Mi a fontos dolgokat egy külső w-terre kimentjük.

Ismeretlen_46946 2011.11.11. 10:45:07

Megkezdődtek a helyreállítási próbálkozások, csak az a baj, hogy még mindig instabil a rendszer. A Freeblognál az adminban Vezérlőpult/Hasznos holmik van egy "blogexport" opció, ami állítólag mentést (is) jelent (nem tudom, hülye vagyok), ezt utoljára október végén használtam, most elküldtem a "gépházba", remélem, ők ennek alapján visszateszik. Egyébként meg a Google cache ("tárolt változat") alapján vissza lehet keresni a bejegyzéseket - beírom a blog nevét és mellé esetleg a dátumot -, de a kommentek ezzel nem jönnek vissza.

Ismeretlen_145118 2011.11.11. 13:04:25

remélem rendbe rakják, mivel én is majdnem lefordultam a székről, amikor megláttam. Ez meg, ha végül így marad nálam lehet, h szolgáltató váltást fog eredményezni. mondjuk egyik ismerős blogernél olvastam, h a blog.hu-nál is volt hasonló dolog.

havaskati 2011.11.11. 15:23:30

azt tapasztaltam, hogy a Rás-blogról augusztustól fogva elvesztek a bejegyzéseid. bevallom, nagyon bosszankodtam, mert régóta tervezgettem, hogy lementem őket. szinte mindegyikben úgy fogalmaztad meg a saját gondolataimat, ahogyan én nem lettem volna rá képes. szóval tervezgettem, hogy a gyerekeim, unokáim számára megőrzöm őket - szerintem nem szubjektív - történelemként. és akkor jön egy ilyen havária ...

Ismeretlen_111887 2011.11.11. 15:24:07

Helló rás! Sikerül visszaállítanod a bejegyzéseidet? Mert ha nem, akkor felajánlom a segítségemet hozzá, persze csak ha nem veszed tolakodásnak. :) Google Readerrel vissza lehet hozni őket, persze kommentek nélkül.

Ismeretlen_46946 2011.11.11. 16:56:54

@johnny: Kösz szépen. Egyelőre azt várom, hogy a lementett blogexporttal október végéig rendbe hozzák a freeblogosok, mert akkor a kommentek is meglennének. A továbbiakat már kimentettem Google-ból, itt vannak a gépemen, persze kommentek nélkül, de addig nem teszem föl, amíg a blogexport zip anyaga fel nem kerül.

Ismeretlen_111887 2011.11.11. 17:07:00

Értem, akkor folyamatban vannak a dolgok. Remek! Üdv!

Szó-szóró 2011.11.11. 17:17:39

1. nekem is hiányozna. Az internet böngészést általában azzal kezdem, hogy megnézem rás-t. 2. öröm az ürömben (lásd 6. és 7. komment): nagykoalíció :))
süti beállítások módosítása