Sokadszorra nézve-hallgatva is lenyűgöz.

Szerző: rás  2019.07.26. 22:37 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ras2.blog.hu/api/trackback/id/tr2414982070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egy nagyi 2019.07.27. 23:08:35

köszi, elég jó

egyébként én meg most fedeztem fel Antonio Vivaldi: Stabat Mater zenéjét, valamelyik este a mezzo tévén adták a párizsi St.Chapelle-, beleszerettem. a keresőben több változatot találhatsz. Ateista vagyok, de szeretem a templomi zenét

rás · http://ras2.blog.hu 2019.07.27. 23:59:52

@egy nagyi: Sose gondoltam, hogy ateista létemre ne hallgathatnám Bach Máté passióját vagy Mozart Requiemjét. Egyébként a Stabat Matert is ismerem és szeretem. :)
süti beállítások módosítása