A régi szép időkben (ha reggel nem kellett - nem reggel kellett - dolgozni menni) ilyentájt, reggeli és kávé (két külön entitás) után fogtam a Népszabadságot, kiültem az erkélyre és olvastam. Most bekapcsolom a számítógépet, és az első ablakban 15 "elsődleges" e-mail, köztük hat hírlevél, plusz kulturális programajánlók. És persze külön csoportosítva ott van a számtalan "promóció", a második ablakban a Facebook a Messengerrel, az ötödik ablakban a hvg.hu friss hírei. Így hát a következő egy-másfél órát itt, a szobában, a számítógép előtt fogom eltölteni. (Igen, tudom, ezt a sok sz.rt olvashatnám a telefonomon az erkélyen, de az kényelmetlen, nem szeretem.) 

Sok bajom van.

Szerző: rás  2023.10.03. 10:27 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ras2.blog.hu/api/trackback/id/tr6918226823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egy nagyi 2023.10.03. 20:26:02

egész jól kibírom okostelefon nélkül, egyrészt nem látom, utálom, hogy minden másodpercben van hasfájása, így férjem is némítja, lekapcsolja az övét. Sokszor a reggeli kávézás közben el-el filozofálgatunk, és megy az idő. Megváltoztattam az e-mail címeimet, így a régi dolgok nem érnek el. A sok baromságot pedig olvasatlanul kitörlöm. Csak a laptopon tudok olvasni, írni. A fb-re napközben öt-öt percre benézek, s ha valami érdekel idővonalra kigyűjtöm s
vagy éjjel elolvasom őket, vagy délután, ha éppen nem alszom. Utálom a percemberek politikai zagyvaságait. Persze, ami fontos és lényeges átjön nekem. Egyébként megint előfizettünk a Laptapírra, ami havi 1600.-Ft és nagyon sok újság hozzáférhető általa, ellenzéki és egyéb kertészeti, fotográfiai és egyéb folyóirat, hetilap, ezt a kínálatot egyenként képtelenség havonta kifizetni. Például Mozgó Világ, Jelen, Hang, s bulvár lapok is, az egész világot behozza a lakásba, csak az ülőfelületem és a hátam, térdem nem bírja sokáig a rengeteg anyagot.
süti beállítások módosítása