Tulajdonképpen nem szerettem, se őt, se az Omegát - de az ifjúkoromhoz tartozott. Ez a dal például egy szilveszteri buli vezérmotívuma volt.

Szerző: rás  2021.12.06. 11:34 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ras2.blog.hu/api/trackback/id/tr4116774868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egy nagyi 2021.12.22. 21:58:13

rás: értem a házibuli nosztalgiádat, de ez egy nagyon rossz felvétel. Mi sem szeretjük az ő dalait, viszont sajnálom, hogy így kellett befejeznie az életét.

De hogy másról beszéljünk: megsütötted már a bejgliket? Nekünk holnap szállítják a Lipótiba, egyszer próbáltam, nem is lett rossz, de idegbajos lettem a sok pihentetéstől. Mert hát úgy az igazi.

Egyébként 100% , hogy nem megyek el
szavazni, a baloldalon is egyik ostobább, mint a másik. Képletesen kasza kell ide, de attól mindenki fázik.

rás · http://ras2.blog.hu 2021.12.23. 18:51:52

@egy nagyi: Én a múlt héten kétszer egy órán át gyűjtöttem népszavazási aláírásokat a hideg, szeles (juszt is) Moszkva téren.

A bejglivel kapcsolatban lásd a mai bejegyzést. Szép karácsonyt és nyugodt új évet!

egy nagyi 2021.12.23. 19:13:51

@rás: köszönöm, neked és szeretteidnek viszonosan.
süti beállítások módosítása