25 évig dolgoztam a Magyar Rádióban, amelynek 6 éves korom óta vagyok (voltam?) hallgatója, nyilván nem hagy hidegen, amikor ismerős (kedves és kevésbé kedves) ex-kollégák kirúgásáról olvasok. Tőlem egy évtizede szabadultak meg végleg, feleségemet 36 év után (ez volt élete első és utolsó munkahelye, mi még egy nagyon korszerűtlen nemzedékhez tartozunk) 2007-ben rúgta ki a közszolgálati Petőfi rádiót felszámoló Such György. Egyébként - hírek szerint - a mostani, elsősorban szintén csak (vagy elsősorban) fiskális szempontokat szem előtt tartó átszervezésnek is ő az egyik mérnöke (háttérből mindent irányít Simicska Lajos). Az első, 1994. februári, tisztán politikai szempontú nagy kirúgási akciót még belülről néztem végig. Akkor még érződött némi munkatársi, szakmai szolidaritás. Az ezt követő másfél évtized alatt azonban - az ország egészéhez hasonlóan - a médiából is eltűnt a kollegialitás, az összetartás, annak felismerése, hogy egyedül kiszolgáltatott maradsz...

Sok érvet - köztük szakmaiakat is - lehet felhozni egy médiaátszervezés vagy éppen bizonyos munkatársak elbocsátása, nyugdíjba zavarása mellett. Ez a mostani névsor is igen vegyes - ami egyértelmű, az a lebonyolítás cinizmusa és embertelensége. De hát miért legyen más sorsa egy rádiósnak, tévésnek, mint bárkinek ebben az országban... És nem is az a lényeg, hogy most kinek kell mennie, hanem, hogy ki marad! Kik, milyen tehetséggel, milyen szellemben, milyen műsorokat készítenek majd?

Rábai Balázs helyett ezentúl a hét minden napján a szerencsétlen Csűrös Csillát fogjuk hallgatni reggelenként a Kossuth Rádióban?  Vagy például Molnár Pált (eddig a Vasárnapi Újság szerkesztő-műsorvezetője), akinek Horvátország EU-csatlakozásáról az jut eszébe, hogy ez öröm, mert "Horvátország a Szent Korona örök tartományának számít" (részlet a Navracsics Tiborral a VÚ számára készített interjúból, Kossuth Rádió, 180 perc, július 6., 6:50-től).

A Bartók Rádióból - amikor e sorokat írom - szerencsére még élvezhető zene szól.

Szerző: rás  2011.07.07. 11:34 58 komment

Címkék: magyar rádió kirúgások

A bejegyzés trackback címe:

https://ras2.blog.hu/api/trackback/id/tr134929382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andris 2011.07.07. 12:18:12

rás: Nehéz ebben állást foglalni. Te, mint szakmabeli nyilván máshogy hallgatsz, ítélsz meg egy műsort, (és az ismeretség okán a készítőit is), mint az átlag hallgató. Az viszont érdekelne, hogy a műsorkészítés egy részét valóban kiszervezik-e külsősöknek, és ez olcsóbbá teszi-e a működést?

Ismeretlen_51043 2011.07.07. 12:49:59

http://www.csuroscsilla.hu/rolam.html ideológiailag képzett, ennél több nem is kell.

Andris 2011.07.07. 13:49:10

hphp: nem tudtam, hogy ennyire az. :) Bár ettől még lehet jó szakember.

Ismeretlen_10155 2011.07.07. 15:01:08

Betlen János is kifejezetten jó tévés szakember, marad is a köztévénél. csakhogy ez nem akadályozza meg abban, hogy néha olyanokat benyal Orbánéknak, hogy undorító: http://www.c3.hu/scripta/beszelo/99/11/12jani.htm Aki viszont szakmai etikát félretéve nyal, az nem csinálhat jó műsort. Az ember vagy propagandista vagy újságíró.

egy nagyi 2011.07.07. 15:15:15

Hét éve vagyok nyugdíjas, nem értek a műsor szerkesztéséhez, de mint hallgató és néző eddig megtaláltam azt a színvonalat, ami segített eliga- zodni a társadalmi jelenségek és a kultúra palettá- ján.Szeretek olvasni,de nem lehet mindig /s a nagy klasszikusokba mindig belefeledkezni sem/.Az állandó program költséges.Az unokák meg tíz hónapig iskolá- ba járnak, de az ő családjuk zárt, nem ülhetek min- dig a nyakukon.Nekem szükségletemmé vált az olyan szerkesztők,riporterek munkáját hallgatni, akik most elbocsátatottak.Külön örülök, hogy Veiszer Alinda karakánságból jelesre vizsgázott.

Ismeretlen_46946 2011.07.07. 15:36:22

@Andris: ha tudni akarod, mennyire jó szakember, hallgass bele egy reggeli műsorba, amit ő vezet. Ha meg akarod magad kímélni ettől az élménytől - bár nem akármi akusztikusan egy nagy pohár langyos, cukrozott libazsír, ilyet előtte Vas István Zoltán tudott nyújtani -, akkor olvasd (és hidd el) a belinkelt HV-cikket. @drc: Betlen valóban egészen kiváló szakember - volt. És én összefüggést látok a benyalás és a maradás között, de én kifejezetten rosszindulatú vagyok.

Ismeretlen_57265 2011.07.07. 20:29:06

http://href.hu/x/fmp3

Ismeretlen_46946 2011.07.07. 21:38:53

@jel: Köszönöm. :) Rémlik, mintha Bächer három korábbi tárcáját gyúrta most egybe. Erre a kirúgásgyűjtőre emlékeztem, és a saját kirúgását is megírta, külön. Vannak persze benne új elemek is, vagy legalábbis számomra újak. De tényleg köszönöm. :9

Ismeretlen_29810 2011.07.07. 23:50:54

Ráadásul még nincs vége. Most "csak" a műsorkészítési igazgatóság alá tartozókat gyomlálták meg. Ősszel jönnek a műszaki igazgatóság alá tartozók.

Ismeretlen_46946 2011.07.07. 23:56:19

pazzo: Majd szorítok, bár azt írtad, te biztonságban vagy. De akkor is nagyon szar lehet.

Ismeretlen_29810 2011.07.08. 00:15:58

@rás nem olyan biztos már az sem, amit írtam. Az MTV-ben 40 ember csinálja azt, amit mi 12-en. Ha összevonnak minket, még én is elhullhatok. Így hát egy kicsit betojtam. Nézegetem az állásokat a neten, de fogalmam sincs, mihez kezdhetnék.

thomas 2011.07.08. 16:40:56

Félretéve a politikát, én azt a módszert választottam volna, hogy első körben valamennyi, mondjuk 600 eFt felett kereső munkatársnak felajánlottam volna 50%-os fizetést: aki nem fogadja el, mehet isten hírével. Idáig pártsemleges, ugye? A második kört a maradók döntésére bíztam volna, meghatározva, hogy további mekkora megtakarítást kívánok elérni.

Ismeretlen_10155 2011.07.09. 09:02:35

@thomas: de NEM AKARTÁK pártsemlegesen csinálni, mert akkor véletlenül még demokratának néztük volna őket, nem csinált volna senki be a kelleténél jobban, és az meg ugye NEKIK kontraproduktív, merthogy éppen azt akarják, hogy tartsanak tőlük.

Szó-szóró 2011.07.09. 11:27:01

drc: bizonyára akkor is megszólaltál, amikor a gyárfás féle pártsemleges Napkelte volt a műsoron. Feltehető, hogy akkor a másik oldalt védted :)

Ismeretlen_46946 2011.07.09. 13:21:59

@Szó-szóró: szeretném, ha nem fulladna újabb durva személyeskedésbe a kommentvita. Egy fontos nézőpont-különbségre hívnám fel a figyelmedet, ami most jól látható. Drc egy témáról mondja el a (helyenként szenvedélyes) véleményét, te meg - a téma mellett - a véleménymondóról (róla) is.

Ismeretlen_10155 2011.07.09. 13:58:48

@Szó-szóró: nincs kedvem évekkel ezelőtti hozzászólásaimat visszakeresni, hogy olyasmit bizonyítsak be neked, amit úgysem tudnék. Te már döntöttél arról, hogy szerinted én ki vagyok -- hadd ne érezzem már arra kényszeredve magamat, hogy egy ilyen típusú véleményalkotás miatt exkuzáljak. =))

Ismeretlen_10155 2011.07.09. 14:20:24

jah, és még valamit, mielőtt elfelejtem: nem érezném magamat sértve, ha a jövőben ignorálnád a hozzászólásaimat, cserébe persze felajánlom ugyanezt. ;-)

Szó-szóró 2011.07.09. 15:26:26

rás: szerintem a "nézőpont különbséget" már két nappal ezelőtt megállapíthattad volna, amikor ez a bejegyzés született: "Elkélne nálad egy formális logikai továbbképzés. Ha szerveznek e tárgyban nyári egyetemet valamelyik jobber népfőiskolán, nyugodtan jelentkezz; rád férne! " Úgy tűnik, hogy bizonyos esetekben lényegesen türelmesebb vagy, ez azért nagyon meglepett.

Ismeretlen_10155 2011.07.09. 16:06:41

nézd, én megvédem magam, ha kell, akárkivel szemben, de ki neked Johnnymoore dédelgetett eszmetársadon kívül, hogy így fáj, ha néhanap visszakapja mindazt, amit eddig valahány kommentváltásunkkor a nyakamba zúdított?! nem gondolod, hogy olyasmibe szólsz bele, amiről keveset tudsz?

Szó-szóró 2011.07.09. 16:34:26

drc: azt hittem, hogy már benne vagyunk az ignorálásban ... :) Jobbat mondok -ha rás-nak még nem fogyott el a türelme a konzervatív megjegyzéseim miatt-: szívesen véleményt cserélek veled, de ezentúl ne személyeskedjünk. (Te is nagyon jó képességű vagy, én pedig különösen ... :) De ha kéred, mehet az ignorálás is. Dzsoni korábbi megjegyzéseit nem ismertem, természetesen az ő véleménye nem az enyém, de azt meg kell mondjam, elég logikusan ír.

Ismeretlen_46946 2011.07.09. 16:36:56

@Szó-szóró: a konzervativizmussal semmi bajom.

Ismeretlen_10155 2011.07.09. 16:37:02

a gentleman's deal akkor áll, ha volt explicit elfogadó nyilatkozat. ezt annak tekintem.

egy nagyi 2011.07.09. 17:12:46

Fiúk, ez méltatlan hozzátok, miért kell ezt a hangnemet felvennetek.Eddig úgy láttam itt de- mokrácia van, és nem gyilkos indulatok, talán té- vedtem? rás ugyan türelmes,de meddig ? Szó-szóró: úgy emlékszem te hiányoltad egy korábbi blogban, hogy rás miért szüneteltette egy kis időre a bejegyzéseit, ekkor úgy véltem korrekten képviseled a jobboldaliságot.

Ismeretlen_46946 2011.07.09. 17:30:08

@Nagyi: Köszönöm.

Pocakos 2011.07.09. 17:38:23

rás: vajon a bérezésről miért nem beszélsz? Én azt sokkal fontosabbnak tartanám. Úgy tudom, hogy ott van "alapdíj", azaz akkor is kapod a fizetést, ha semmit sem csinálsz. Aztán a munkaköri leírás is meglehetősen specifikus. Ha szerkesztő vagy, és magad keresel ki pl. az egyik témához zenét, akkor azért külön bért tudsz elszámolni, mert ez a "művelet" nincs a munkaköri leírásban. Aztán három havonta van "prémium". Meg ugye a "haknizás", a "bedolgozás", különpénz, ha egy másik műsorba írsz vagy viszel anyagot. Hogyan is van ez? Különben ez az egész hazai médiára jellemző. Valahol státuszban lenni fixért, és közben máshol (jó)pénzért dolgozni.

Szó-szóró 2011.07.09. 17:52:30

drc: megállapodásban vagyunk. nagyi: igazad van, de amint látod, el is ástuk a békepipát. ( :)) Pocakos: nagyon érdekes témát vetettél fel, kíváncsi lennék rás véleményére, mert szerintem ő tényleg jól ismeri a rádió világát.

Ismeretlen_46946 2011.07.09. 18:10:41

@Pocakos: arról beszélek, amiről éppen akarok. :) A magyar médiára vonatkozó, általánosított ismereteid pedig elég hézagosnak tűnnek. @Szó-szóró: az én ismereteim is hézagosak, úgyhogy csak annyit mondhatok, van ilyen is, meg olyan is. De a bérezési, premizálási és "semmittevési" viszonyokra aligha lehet feltűzni azt, ami történt/történik.

Pocakos 2011.07.09. 18:36:49

rás: látom érzékeny pont(od)ra tapintottam. ;-) Persze, lehet, hogy mégsem dolgoztál a Rádiónál. Nem tudom, melyik (lenne) a kellemetlenebb.

Pocakos 2011.07.10. 09:02:27

Szó-szóró: most vettem csak észre, hogy amíg rás engem azzal zavart el, hogy „hézagos ismereteim vannak”, addig Neked kifejtette saját (sokkal hézagosabb) helyi ismereteit. Főleg annak olyan formájú sommázását, hogy „…..a bérezési, premizálási és "semmittevési" viszonyokra aligha lehet feltűzni azt, ami történt/történik…..”. Először is, kiforgatja szavaimat, mert NEM a „semmittevés”-ről írtam, beszélek, hanem épp arról, hogy akkor is „jár” a fizetés, ha (extra pénzért) mással foglalkozik. És igenis, erre a bérezési, premizálási viszonyokra lehet felfűzni az egészet, ami történt/történik. Nem akarják észrevenni (rás sem), hogy gyakorlatilag nem a struktúra változik, hanem csak a személyzet, méghozzá a „pártreferenciák”-nak megfelelően. Ma is az ismeretség, a kapcsolat a mozgatórugó, éppúgy, mint vagy 150 éve, amit 45 előtt „urambátyám”-nak hívtak, 45 utántól pedig „protekció”-nak. A médiában történtek és történő „átalakítások” jól jellemzik az egész ország helyzetét, mely ugyancsak egy változatlan, rossz struktúrára épül(t).

egy nagyi 2011.07.10. 11:35:02

POcakos:a pártreferenciákról írtakban tök igazad van. Hallottam, hogy egy bizomyos Minisztérium alá tartozó egységben, ahol kutatok dolgoznak kötelezó a nyolc órai bent tartózkodás.Szerintem nem a fizikai jelenlét, hanem a szellemi segíti az ország fejlődését. És Tv ide ,Rádió oda, a szellemi potenciált mindig meg kell/kellene/ fizetni.Lehet a bérezésbe szabályzókat iktatni, de ne higgye senki, hogy ez könnyű pénzkereset.Permanens fel- készültséget igényel s átlagon felüli kvalifikáltságot a minőség eléréséhez. A kérdés a mínőség hogyanja.

Pocakos 2011.07.10. 13:06:54

egy nagyi: köszönöm. Talán lesz, akit érdekel még az "EU elnökség" idején írt eszmefuttatásom: http://pocakosgondok.blogspot.com/2011/06/baloldal-mediaja.html

Szó-szóró 2011.07.10. 18:11:54

pocakos: van néhány észrevételem: - a tisztogatás szerintem is pártpreferenciák alapján történik, most is, de ez így volt az mszp alatt is. Ez persze nem menti föl a fideszt. (Az egyetlen meglepő, hogy nikát még nem rúgták k.) - pénz abszolút nincs. Lehet versenyt kiírni arra, hogy ki érdemelné meg jobban: az orvosok, a rádiósok, a 40 éves nyugdíjas rendőrök, stb., szóval lehetne sorolni, de a helyzet roppant egyszerű: nincs pénz. (Amint a vicc is mondja: nagybőgős: nekem még jár pénz! Prímás: járni jár, de nem jut.) - a pénzek megfaragásánál valóban illene átgondolt szerkezet átalakításba is belefogni, ezt nem nagyon látom, de a rádióhoz tényleg nem értek. - elhiszem, hogy rás-nak hézagosak az ismeretei, de nagyságrendekkel több és "belsőbb" információja van, mint nekem. Lehet, hogy nem akar ezekről beszélni. - uram-bátyám kapcsolatok: ez sem szép, de tegyük hozzá, nem egyedi magyar jelenség. (Én sem vitatom, hogy a nemzetközi átlagnál ez nálunk erősebb.) Egy kedves izraeli üzletember barátomtól tanultam azt a héber mondást, hogy: Ha van jó kapcsolat, nem kell protekció.

Pocakos 2011.07.10. 22:11:06

Szó-szóró: egy dologban nagyon nem értek egyet, abban, hogy nincs pénz. Ez süket duma – Bocs! – ezzel szokták hülyíteni a népet. Úgyhogy kérlek, NE terjesztd! ;-) Egyik „oldal”(?) sem jobb!Iszonyatos szemétség, ami itt folyik. Hiszen a „karcsúsítások” csak látványos szemfényvesztések. Nézz utána! Meglátod, hogy a közintézmények létszáma szinte ugyanannyi, mint a rendszerváltás idején! A MR és az MTV még ma is több embert foglalkoztat, mint pl. a BBC !!! Szerinted, a kettőt össze lehet, vagy szabadna hasonlítani? Minőségről nem is beszélve! Az ipart és a (mező)gazdaságot tönkretették. Ott valóban munkahelyek szüntek meg, tűntek el. Ugyanez az állami szférára nem jellemző! Ott csak "személycserék" voltak, - és lesznek. (de ez maradjon köztünk!;-)))

Pocakos 2011.07.10. 22:22:52

helyesbítek: Ugyanez a *közszférá*-ra nem jellemző! Ott csak "személycserék" voltak, - és lesznek.

Szó-szóró 2011.07.10. 22:50:45

Pocakos: 1. abban én biztos vagyok, hogy nincs pénz 2. azzal pedig tökéletesen egyetértek, hogy még mindig nagyon nagy a pazarlás. 3. azzal is egyetértünk, hogy számtalan területet tönkretettek -és most ne keressük, hogy melyik oldal-, de ezeket újból fel kell építeni. (Pl. magyar cukoripar, vagy csak úgy általában: élelmiszer feldolgozóipar, lehetne sorolni.)

Ismeretlen_46946 2011.07.10. 23:21:32

@Pocakos: Vannak makacs városi legendák. "A MR és az MTV még ma is több embert foglalkoztat, mint pl. a BBC". A BBC-nek 2009 végén 24.098 alkalmazottja volt (http://tinyurl.com/6fnrqrl). A három magyar közmédiumot összefogó MTVA állományában a mostani elbocsátások előtt 3041 ember volt. Ezek a számok természetesen semmit nem mondanak arról, hogy indokolt-e, megfelelő összetételű-e, jól foglalkoztatott-e az MR, az MTV és a Duna TV személyi állománya, illetve, hogy a fenti szempontokhoz hogy viszonyulnak a jelenlegi kirúgások.

Pocakos 2011.07.10. 23:48:35

csodállom, hogy nem a Népszabira hivatkozol: ;-)) http://nol.hu/velemeny/20110709-angol_peldazatok No, de én csak követtem tanácsodat, miszerint a hazai viszonyokat (különösen a Rádió belső viszonyait) hézagosan ismerem, és inkább a Népszabiból példálozzam, mint Te Krajczárral, aki minr kínai szakértő nem egy hajmeresztő szöveggel mutatta be a világ legnépesebb országát. Tényleg, tanácstalan vagyok, vajon honnan szedjem ezek után infóimat? ;-)))

BB 2011.07.11. 06:42:11

@rás: tudom, hogy nem te vetetted fel, de a bbc-vel összehasonlítani bármit is elég nagy hülyeség. A BBC-hez tartozik többek között a World Service is, amely 27 nyelven sugároz. Oké, nem dolgoznak több százan egy-egy szerkesztőségben, de kell apparátus is hozzá. A Duna TV pedig egy vicc, tudom, dolgoztam ott.

Ismeretlen_46946 2011.07.11. 09:11:34

@Pocakos: Ez most elég gyenge volt...

Pocakos 2011.07.11. 09:22:31

rás: .....csak annyira, mint a Te siralmaid a kirúgásokkal kapcsolatban (és szemérmes hallgatásod a Rádión belüli viszonyokról) ;-)

Ismeretlen_46946 2011.07.11. 12:12:33

@Pocakos: ha a saját szövegeden kívül arra is figyelnél, hogy mi van a bejegyzésben, akkor észrevehetted volna, hogy tíz éve nem dolgozom a Rádióban, így aligha nyilatkozhatom a mostani belső viszonyokról. S hogy mennyire sirám az, amit írtam, az nyilván "véleményes".

Pocakos 2011.07.11. 14:15:13

rás: nem jó! mert (fölösleges) személyeskedés kezd lenni. Engem megbántottál, hogy nem ismerem a hazai viszonyokat. Most azzal jössz, hogy 10 éve nem ott dolgozol, - és én figyelmetlenül olvasok. Gondolom, feleségeddel (néha) beszélgetsz, és talán mégis csak tudod, hogy hogyan működik a bérezés. Megjegyzem, biztos, hogy nem változott! Ugyanaz a linkség, a haknizás. Lásd Mong esetét, műsort nem vezethetett, és mint szabadságharcos tele volt vele az újság. Volt, aki sajnálta, pedig még kapta a fizetését, sőt már el is helyezkedett az origonál, amikor megszűnt a rádiós munkaviszonya. Így néz ki a hazai helyzet. A minőség, más kérdés. A hallgatottság megintcsak, de azért másnak fájjon a foga. A kedveltek és tehetségesek meg fogják találni a helyüket. Biztos vagyok benne.

Ismeretlen_111226 2011.07.11. 15:58:45

off. (vagy uff) Próbálom behozni az elmaradásomat olvasásilag, de még most sem egyszerű. Arról nem is beszélve, hogy "nem értek a focihoz". Egy dolgot azért megemlítek, ha már a Rádióról van szó. Nem kapcsolódik a bejegyzéshez, talán csak szimpla érzéketlenség a részemről. Történt a módszerváltás után, hogy nyilvános rádiófelvételünk volt betervezve. Elmentünk, de szakadni kezdett az eső. Kis késéssel kezdtünk, mert a székeket be kellett vinni a Múzeum aulájába, ott majd rögzítik a műsort. Ha már kivonult a stáb - s mi is felkészültünk. Kis keserűség azért maradt bennünk, mert vigyorogva mondta az egyik Rádiós, hogy azért, mert ők (ketten) bevitték a székeket az aulába, több tiszteletdíjat kapnak, mint mi, az egész zenekar a felvett műsorért... Egyébként sovány vigasz, de a felvétel sikerült ;)

thomas 2011.07.11. 19:06:26

"Gondolom, feleségeddel (néha) beszélgetsz..." Na én egy percig nem beszélgetnék veled tovább, rás úgy tűnik nagyon türelmes...

Ismeretlen_46946 2011.07.11. 22:12:46

@thomas: :)

Ismeretlen_10155 2011.07.12. 12:53:49

@thomas: Rás nagyon sokakkal nagyon türelmes, ráadásul olyan diplomatikus, amilyen én nem leszek soha. =))

Szó-szóró 2011.07.12. 15:01:57

thomas: rás még a konzervatív oldalról beszivárgott, idepofátlankodott hozzászólókkal is türelmes :) (sokszor)

Ismeretlen_46946 2011.07.12. 15:24:59

@Szó-szóró: én magam is konzervatív vagyok. A pofátlanságot viszont - talán ezért is - tényleg nem szeretem. Utóbbinak viszont semmi köze egy tőlem esetleg távolabb álló vélemény kifejtéséhez.

Szó-szóró 2011.07.12. 15:33:38

rás: remélem, hogy nem én voltam pofátlan, nem volt szándékomban

Ismeretlen_46946 2011.07.12. 15:41:06

@Szó-szóró: nem :))

BB 2011.07.13. 09:06:39

A Népszabadság idióta. Három napja rekordon a chf, az eu az összeomlás szélén, és mi a vezető gazdasági hír a Népszabiban? Kössünk utasbiztosítást nyaralás előtt. Gratulálok.

Andris 2011.07.13. 09:29:03

BB: :) szép.

Ismeretlen_10155 2011.07.13. 11:42:34

http://nol.hu/gazdasag/csucsra_juttattak_az_olaszok_a_svajci_frankot

BB 2011.07.13. 11:47:40

Drc, az nem a vezető hír a gazdaság rovatban, legalábbis online-on nem. Ilyesmit vártam volna: http://index.hu/kulfold/2011/07/13/europa_jo_nagy_szarban_van/

Ismeretlen_10155 2011.07.13. 11:50:45

Ezen kár vitatkozni. A cikk ott van a NOL gazdasági oldalán a vezető hírek között. Aki látja látja, aki nem látja és csak az utasbiztosításig jut, azt meg nyilván nem is érdekli...

BB 2011.07.13. 12:01:06

drc, a "között" nem "a" vezető, szerinted ez így elfogadható, szerintem ez buta és/vagy tökéletlen szerkesztés, ennyi. Csak sose hittem volna, hogy az Index alaposabb lesz a Népszabadságnál, hát ez is megtörtént.

Ismeretlen_10155 2011.07.13. 12:12:47

tényleg ezen akarsz vitázni?

Ismeretlen_46946 2011.07.13. 12:22:28

@BB, drc: A print Népszabadságban az elsőoldalas, vezető anyag, hatalmas címbetűkkel: "Kritikus szinten jár a frank". Online most, déli negyed 1-kor a Nol vezető anyaga: "Hallgat a dinnye a földön". Amiről viszont az jut az eszembe, hogy 1966-ban a kínai "nagy proletár kulturális forradalom" kezdetét a sanghaji pártlapban megjelent "A nagyvárosi dinnyeelosztás filozófiai problémái" című cikk jelezte. (Tényleg!) A Nol gazdasági rovata most egyébként a chipsadóval és az általa okozandó munkahelymegszűnéssel indul.
süti beállítások módosítása