Éjszaka - ugyanúgy lopva, ahogy a Szabadság téri sasos-arkangyalos, hazug emlékművet odaszarták - elvitték Nagy Imre emlékművét, hogy helyet csináljanak ennek a szörnyűségnek:

 

A rémes,neobarokk emlékmű a régi-új Kossuth meg Tisza után még csak hagyján, a történetileg hazug - mert egyoldalú - felirat csak korhű; de hát éppen a korral van bajom. Azzal - meg ezzel, amelyik mindenáron ezt akarja visszahozni. És nem csak emlékműveken!

Szerző: rás  2018.12.29. 12:55 5 komment

Címkék: történelem emlékezet Nagy Imre szobor

A bejegyzés trackback címe:

https://ras2.blog.hu/api/trackback/id/tr7214520992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egy nagyi 2018.12.31. 00:45:51

rás:nekem már szavam sincs. Egy orvosi kezelés miatt többször át kellett villamosoznunk a Kossuth téren, gondolhatod milyen volt, miután szinte évtizedek óta kerülöm azt a részét a városnak.

Egyébként megkövetlek, beszélő nevet is, hogy azt mondtam , hogy unatkoztok a Lakatos Ernő bejegyzésedben. Sajnos engem nagyon megviselt az a feudálszocializmus. Nem akarom részletezni, de ha olvastad Joseph Heller: Gold a mennybe megy című regényét akkor magad is rájössz, hogy engem mi bosszant.

rás · http://ras2.blog.hu 2018.12.31. 10:31:33

@egy nagyi: Ó, igen, értem. Boldog új évet!

rás · http://ras2.blog.hu 2018.12.31. 10:36:26

@EfPeti: Köszönöm szépen, neked is a legjobbakat. (Próbáltam más úton is, de, úgy tűnik, az nem jutott el hozzád.)

A remény - a reménykedés lehetsége - nagyon fontos dolog, az én koromban és abban a korban, amelyikben élünk, különösen. :)

A "teljeset" kívánom Neked!

egy nagyi 2018.12.31. 12:06:06

@rás: köszönöm szépen, viszonosan, elsőnek jó egészséget és vigyázz a szeretteidre.
süti beállítások módosítása